Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog niet eens jarig...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog niet eens jarig...
    Posted: 23 December 2016 om 12:42
...en al twee keer een verrassing in de post. Van één hobbydoos een heleboel leuke en nuttige spulletjes o.a. uit Australië, hartelijk dank, Marlene, en van een andere hobbydoos een lapje met een aantal foto's van mijn creaties hier. Dat dat zomaar mogelijk is, ik stond paf, Bep, hartelijk bedankt. Ik ga er een lijst voor zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2016 om 12:56
En als de lijst er om zit graag een foto, ben heul nieuwsgierig ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2016 om 13:02
Toch geen kader gaan kopen Magtelt , gewoon gebruiken om uw handwerk in te draaien als ge op verplaatsing gaat haken. Ik doe het mijne altijd in een handdoek.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2016 om 17:03
Als ik naar de soos ga, pak ik mijn handwerk in een poezentas om mijn vriendin Olga jaloers te maken. Dit keer had ik de mooie Aussie tas bij me. Ze kreeg meteen ideeën om ook een juten tas op te fleuren.

De lap van Bep is echt te bizonder, misschien leg ik hem op mijn sokkenmand, dan zie ik hem elke dag als ik een paar moet uitzoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2016 om 11:34
Oh ik ben benieuwd
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2016 om 00:37
wat leuk, fijne dagen hoor
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns