Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dringende oproep aan mensen die eten maken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 10:34
Ik moest aan mijn schoonzus denken toen je dat zei: ik stond bij haar in de nieuwe keuken en vroeg wat is dat ? Dat is de oven. En wat is dat ?
Dat is ook een oven. OK. En wat is dat ? Dat is een warmhoudoven, daar kun je b.v. borden warm houden. Toen ben ik afgehaakt.
Ik heb zelf 1 oven, niet eens een hoge, want er zit nog een la onder en dan staan er op de zolder in de schuur een kleintje (daar behielp ik me mee toen ik nog een huis huurde)
en een gril, waar we kip in grillen als we kip/haan en zin hebben.
Maar ik kan me bijna altijd redden met die ene oven, ik ben er ook heel blij mee en hij is al 16 en ik hoop dat hij het nog een tijdje volhoudt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 10:37
Ik bedoel er niets naars mee, iedereen moet zelf weten wat hij met zijn geld doet en wat hij/zij nodig heeft in de keuken. Zelf probeer
ik altijd zoveel mogelijk profijt uit mijn ene oven te halen. Net zoals Bep zegt, de groente moest dus maar bij de lam erin, dat had
ik ook gedaan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 12:28
Met Kerst zal de leeuw met het lam liggen, dus waarom de pastinaak niet?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 10:04
Ik denk dat het niet gaar worden ook komt doordat de groente op elkaar in een schaal ligt, als ik dat zelf doe is het nooit gaar.
Deze keer had ik het los op de bakplaat liggen, wel schouder aan schouder, maar nu was het wel gaar en ik had best grote stukken pastinaak.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns