Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eten we vandaag?

 Reageer Reageer Pagina  <1 1415161718 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2018 om 17:16
Wortelen ,peulen ,doperwten aardappelen en vis .

Morgen wordt het de broccoli van Machtelt .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2018 om 17:42
Vandaag heb ik me laten verrassen. Woensdag is de dag dat mijn man aan de beurt is.

Hij had gemaakt: aardappels, broccoli en bloemkool, kip met geroerbakte paprika en uitjes.

Zelf heb ik vanmiddag aardappels gepoot in de tuin. Voor de duidelijkheid; dat waren dus niet de piepers die we vanavond op het bord hadden. Mijn aardappels zullen eind juli gerooid kunnen worden.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2018 om 10:26
Vanavond lekker sla met mango een eitje en kipfilet...
En voor de man maken we macaroni...
Als ik eraan denk heb ik nu al honger (trek) ...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2018 om 10:56
Vandaag worden het drumsticks, gekookte aardappelen en prei. Naderhand nog een toetje!
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2018 om 13:18
Ik heb vanavond pasta met tonijn, kidneybonen en mais. Druiven en yoghurt als toetje 
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 10:01
Vandaag... NIETS!
Gisteren feestje gehad, wezen wokken met vrienden. Daar was de weegschaal vanochtend niet blij mee, haha, dus even de rem erop en alleen wat crackertjes of zo. 
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 13:35
Vandaag eten we h ier Bami alla manlief. de heren zijn daar dol op dus kunnen ze lekker genieten

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 13:38
Hier was het ,want we hebben al gegeten , spinazie /komkommer /aardappelen .

Voor mijn man waren er nog kipkluifjes en ik had nog een gehaktbal .
Morgen zien we wel weer .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 13:39
Vandaag ga ik op de markt vis halen, hierbij aardappelpuree en gestoofde prei. Yummie!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 14:11
Lekkere hapjes bij jullie aan tafel.

Het is weer woensdag, dus kookt mijn man. Daarnet heb ik stiekem in de koelkast gekeken wat hij er ingelegd heeft voor vanavond:

Kriel-aardappeltjes, kip en broccoli.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:24
juist uit de kast getoverd : . Is voor binnen een kwartierke. Vlug klaar en vlug op en bijna geen afwas. Wat moet een mens meer hebben.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:42
Ik was een beetje van de leg en de huisband moest vroeg weg dus hij toverde "moet binnen een kwartiertje op" op tafel.
Noedels en de pastasaus van gister, nou dat had ik misschien zelf ook nog wel gekund . . .
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:55
Kippenpoten, zelfgemaakte appelmoes (uit de vriezer, want er zitten natuurlijk nu nog geen appeltjes aan onze bomen!), frietjes uit de Airfryer en een lekker ijsje toe.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 20:10
Voor morgen weet ik het al! Moet wel een eindje rijden, maar... ik móét een keer naar 't Brochetje in Izegem, waar dat dan ook mag liggen. Misschien een tip voor de mensen uit Vlaanderen?

 
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 08:48
Nou vandaag wordt het heel makkelijk boterhammen met, lach niet, speklapjes (deze had ik nog gebraden staan en in aardappels c.q. warm eten heb ik met deze temperaturen weinig zin). Dus lekker makkelijk en dit weekend kookt mijn vriend wat ook altijd makkelijk is
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 09:02
Gisteren wraps met carpaccio en vandaag een variant met rauwe ham...
Beetje sla erin pesto komkommer tomaatjes heerlijk voor dit warme weer...
Want trek in koken heb ik op het moment helemaal niet...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 10:54
Ik ga vandaag voor sla (met zongedroogde tomaten en verse tomaten erdoor, gekookte eieren, enz.), gebakken krieltjes en een gebakken visje. Makkelijk, niet al te ongezond en lekker met dit warme weer.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 18:30
Chinees uit de vriezer, maar wel vandaag witlof bij de kweker gehaald LOL o ik hou er zo van hmm en ze zitten tegenover de tuinplantjes kweker
Ben daar even de kas in geweest en haast gesmolten LOL
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 19:32
ik eet vandaag niets
ben al twee dagen zo ziek als een hond
vandaag echt alleen maar water

hoofdpijn,  misselijk  
snotverkouden en
overgeven en niets in je maag hebben 
echt een verschrikking
hoop dat het morgen beter gaat

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 21:28
Wat een verschrikking. Heel veel beterschap gewenst. Nou is vasten op water een goeie manier om je lijf van binnen rust te geven en te reinigen, maar het voelt hondsberoerd. Sterkte!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1415161718 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns