Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezellie

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 20:30
ik krijg ook dat scherm niet. Maar ik heb geen Mozilla (denk ik)

Als je op reply klikt (helemaal rechts met die grote pijl naar beneden) dan kan je de uitleg van lw toepassen.

Als je in het kleine kadertje onderaan typt of antwoordt dan krijg ik ook de url met haken en nog meer haken en die gebruik ik dan om de link te vervangen door een woord.

link met linken van hoe
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 22:08
Hey Kamilla,

Ligt vast niet aan ons, hoor!

Ik denk dat het iets te maken heeft met Mozilla uploaden of zo...géén idee..

Gelukkig kan ik beter breien dan computeren!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 10:12
Ging het nou over die mannen die stonden te spelen en te zingen? Ik vond het heel gezellig. Vroeger, heel lang geleden, stond ik met grote zus af te wassen, voor 6 personen, en als we elkaar niet mepten met vatenkwast en natte theedoek, stonden we liedjes van het schoolkoor te zingen. Tweestemmig, konden allebei geen wijs houden en klonken als een kapotte stofzuiger.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 10:16
Met url moet het ook kunnen trouwens, maar dat heb ik nou nog nooit gebrobeerd
[URL] www.google.nl [URL\] TEST
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 10:17
Ok dat werkt dus ook, als je typt [URL] en dan je www punt nogwat en dan afsluiten met de url met de schuine streep erachter ook tussen
vierkante haken. . . . oefenen ???
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 12:01
Leuk Magtelt,

Het grappige is dat ook al klonk het als een kapotte stofzuiger ....je vergeet het nooit meer!
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 12:04
Lw1463...ik geef het linken plaatsen via de juiste manier maar op, hoor! Als ik toch een link wil plaatsen kunnen mensen toch kopiëren en plakken!

Kan ik trouwens berichten die ik gepost heb later nog verwijderen zoals bv al die testlinken die ik gisteren geplaatst heb?

Trouwens....lief dat je hebt willen helpen....het ligt aan mijn gebrekkig kennis van computeren dat het niet is gelukt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 12:19
Haarlemmertje : opgeven staat niet in onze hobbydooswoordenboek.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 12:27
Bep....ha...ha praat je me nou een schuldgevoel aan ( boefie)

Eigenlijk heb je gelijk, hoor! Maar ik ben er één van makkelijke wegen vinden als moeilijk niet gaat

Ik zit op mijn breipakket te wachten voor het( mysterie) vest...

Trouwens....die middelste jongen uit het filmpje....waar dat hele url gedoe mee is gestart is een Amerikaanse predikant. Dat verwacht je niet....staat gezellie in een volkomen afgesleten spijkerbroek ( het interesseert hem geen ruk hoe hij erbij loopt!) met zijn vrienden gitaar te spelen en te zingen ...een DROOMMAN...ik ben groot fan!

Zo gezellig kunnen mensen het samen hebben...wat een verademing in deze tijd!!
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 12:46
Dit is ook zo gezellig....

https://www.youtube.com/watch?v=4U93EjMUzXk

Kijk die man aan de rechter kant...die is toch zo van de trekker afgestapt om een nummertje mee te zingen

Moet je dan deze eens zien....wat een stem

https://www.youtube.com/watch?v=hSPZuLMiR0E

Wat zouden ze bij Idols hiervan vinden?

( sorry...kan de linken niet correct plaatsen maar het is de moeite waard voor het kopiëren en plakken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 14:28
efkes testblad hier neergezet speciaal voor haarlemmertje om te oefenen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:11
Ik lees van Bep op het testblad het woord "poepsimpel". Het is dus mijn eer te na om het erbij te laten...LOL


https://www.youtube.com/watch?v=4U93EjMUzXk

Daar komt weer een probeersel
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:14
HALLELUJA.....het is echt POEPSIMPEL...

Wat zitten jullie het dan allemaal giga moeilijk uit te leggen.

Zo werkt het dus...
Je klikt op het wereldbolletje....dan krijg je een dubbele url aanduiding en je plaatst je link tussen deze twee urls in.

Dus [url] [ url] en je klikt tussen ] en [ en plaatst daar je link!
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:16
Te snel gejuicht...ik klik nu op de link die naar mijn weten goed geplaatst en in paars op de site staat maar krijg een error

Schiet mij maar lek...
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:20
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:21
Heeft het soms te maken met die S in HTTPS....dat het een beveiligd iets is!
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:22
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:25
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:29
http://www.johnrbowman.com/

Ik plaats deze link en als ik dan klik op preview krijg ik deze tekst
NoFollow is applied to all links from this forum

Heeft dat er iets mee te maken??

Balen zeg....waarom lukt dit niet?
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:31
Sorry Bep....het gaat echt niet!

Ik heb trouwens mijn breipakket binnen. Nog steeds mysterie...drie draden op pen 6 en in dubbele gerstekorrel gebreid.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns