Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Leeuw krukje.

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Leeuw krukje.
    Posted: 21 April 2017 om 09:29
Goede morgen Dames.
Mijn leeuw krukje gaat te logeren bij de handwerkzaak hier in Anna Paulowna om bezichtigd te worden door andere klanten.Daar ben ik best wel trots op. Ik doe het alleen omdat wij dit weekend met alle kinderen en kleinkinderen een weekend weg gaan vanwege ons 45 jarig huwelijksfeest.
Groetjes Ria
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 09:30
Gefeliciteerd. Met je 45 jarig huwelijk en je handwerksucces!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 09:47
gefeliciteerd en ja mag ook trots zijn op je krukje die in de handwerkzaak mag staan
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 10:01


Gefeliciteerd!

Wij zijn in hetzelfde jaar getrouwd dus, ik in oktober
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 10:10
Gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijk. HeartHeart

En een fijne logeerpartij gewenst voor het leeuwtje. Zou je er niet een bordje bijzetten: 

PAS OP, IK BIJT Exclamation

Bij zo'n hoge aaibaarheidsfactor loop je misschien kans 'm groezelig terug te krijgen.  
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 10:52
Hmzzzz ja sorry...ik wilde het er nog bijschrijven, vergeten.

Je mag er trots op zijn dat jouw leeuw geƫxposeerd wordt!!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 15:45
Wat leuk voor je. In de expositie. Gefeliciteerd en zeker ook met je 45-jarig huwelijk. Maar ik kan het nu niet laten om even te vermelden dat wij dit jaar de 50 hopen te halen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 19:30
gefeliciteerd! met je 45 jarig huwelijk en met het showen van je creatie.
Wat ontzettend leuk als je het in een winkel kan tonen echt een op stekker.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 19:32
dubbele proficiat geerlig (en aan uw man maar een enkele proficiat en een krulneus om fier te zijn op zijn wederhelft).
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 19:36
Gefeliciteerd Geerlig. Leuk dat je krukje model mag staan. 
Heel veel plezier op het familieweekend!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 21:17
gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijk geniet van een gezellig weekend. en super dat je krukje bezichtigd kan worden
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2017 om 07:39
Gefeliciteerd en geniet van het weekend.
Wat leuk voor je dat je kruk, daar te kijk word gezet.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2017 om 10:47
Leuk zeg, zo veel eer van je werk & gefeliciteerd
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 10:39
Heb je samen met je nageslacht  een fijn weekend gehad Geerlig?
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 13:16
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de fijne reacties. We hebben een top weekend gehad.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 13:42
Fijn. Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2017 om 08:43
Gefeliciteerd. Met je 45 jarig huwelijk.
oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2017 om 12:35
Nog een late maar welgemeende gelukwens met beide leuke zaken, is de leeuw al weer thuis ?.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2017 om 13:15
Morgen haal ik het krukje weer op want mijn man heeft de auto mee. Op de fiets is geen doen.Ik ben wel benieuwd wat de klanten er van vonden.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 11:14
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Morgen haal ik het krukje weer op want mijn man heeft de auto mee. Op de fiets is geen doen.Ik ben wel benieuwd wat de klanten er van vonden.

Dan kan ik me voorstellen. Zullen erg leuke reacties zijn denk ik zo. Als je maar geen verzoeken krijg om er nog 20 te maken. ( of je moet daar zin in hebben natuurlijk )
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns