Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Having fun...

 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 08:16
Die nieuwe junglebook hebben wij pas geleden ook gezien...
En inderdaad dat is echt een aanrader...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 08:18
De speelfilm met het echte jongetje. Ik dacht aldoor Disney en geen liedjes? Maar toen de beer in beeld kwam, ja hoor, toch een liedje.

Ik ben niet zo'n Disney-fan. Ik vind dat ze veel te nadrukkelijk het beeld bepalen van sprookjesfiguren en soms het verhaal veranderen. Zoals in Saving Mr. Banks werd besproken. Mary Poppins uit de boeken is niet zo'n vrolijke zang- en dans nanny. De kinderen beleven magische avonturen met haar, maar thuisgekomen ontkent ze dat er vreemde dingen gebeurd zijn. En in Peter Pan in het boek drinkt Peter Pan bijna een door Kapitein Haak vergiftigd drankje, maar wordt gered door Tinkerbel, die het snel opdrinkt. Ze trekt zich in haar huisje terug om te sterven, maar wordt gered doordat alle kinderen, die van Neverland dromen, in hun handen klappen, waarna alle ouders naar de kinderkamers snellen. Een komische scène. Bij Engelse pantomimes klapt het publiek keihard om Tink te redden. Maar niet bij Disney, daar is het een bom en is Tink zo duizelig, dat ze gevangen genomen kan worden.En wie kent nog de originele Whinnie the Pooh figuren van de tekenaar Shepard?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 08:25
Denk dat er in de loop der tijd een hoop verloren gaat...
En het uiteindelijk allemaal "mooier en beter" wordt gemaakt...
Jammer is daarbij inderdaad dat er een hoop dingen verloren gaan uit het origineel...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2017 om 10:40
Ik heb deze week fun ,ik ga bij mijn zoon logeren om op de poezen te passen hij is een week naar Londen brrrr,en heeft vier poezen,grote met lange haren ,zal leuk worden het zijn zo een schatten 😻😺😼😸
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 08:27
Aankomend weekend hebben wij fun want dan gaan we 3 dagen naar vrienden in Duisland...
Voor die tijd moet er alleen nog wel iets af...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 10:28
Het weekend was echt toppie en nu hebben we aankomend weekend een fotoshoot op de planning...
Met de familie aan vriend lief zijn kant gaan we foto's maken bij en op fort vuren...
Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat...
En jullie nog leuke plannen???
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 12:03
De papierbiënnale in Coda, de zandsculpturen in Garderen, MORE in Gorssel en tanks kijken in Hardenberg. En als de huisband dwars gaat liggen mag hij in plaats van zo'n uitje nog eens mee naar Harry Potter in Utrecht, de tentoonstelling is verlengd.

Ik sta elke twee jaar weer verbaasd over die papier tentoonstelling, van minuscule krulletjes opgeplakt tot schilderij tot meer dan levensgrote standbeelden. Misschien ook nog naar de Spidermanfilm, als de kritieken goed zijn.

O ja, de warenmarkt in Doetinchem, als die nog leuk is. En vlakbij is een pontje over de IJssel.

Een ander pontje is bij Brummen, waar je oldtimers kunt bekijken in een gallery en op de bovenste verdieping een speelgoedmuseum kunt bezoeken. Aan de overkant ligt het dorp Bronkhorst met veel oude boerderijen en een Dickensmuseum. Ook leuk om naar toe te gaan. Dit is geen Veluwe promotion, hoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 16:29
Dat klinkt alsof je een berg met fun voor de deur hebt staan...
Voorlopig ben je nog wel zoet ermee denk ik zo...
Wel erg leuk en kan me voorstellen dat je er al naar uitkijkt...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 17:21
Ho Machtelt,goe bezig ,groot gelijk dat je niets voorbij laat gaan ...having fun
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 07:50
Tja, de Veluwe is toeristengebied, overal campings en bungalowparken. Al die fun is voor de vakantiegangers, maar de bewoners profiteren er ook van.

Wij hebben ook paleis Het Loo, Berg en Bos met de Apenheul en Julianatoren, maar die attracties heb ik al zo vaak gezien. Ik ga alleen naar het Loo, als er een aantrekkelijke tentoonstelling is, zoals een tijd terug over Sissi. Coda heeft geregeld andere tentoonstellingen en is gratis met een biebkaart, daar ga ik geregeld een hapje cultuur nemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 07:53
Ik vergat nog de kofferbakverkopen langs een stuk van Het Kanaal en 3 antiek & curiosamarkten op donderdagen. En op ons winkelcentrum is het elke dinsdagmorgen gewone markt en in de vakanties kinderkleedjesmarkt, dat is al een jaar of 35.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 10:39
Klinkt allemaal heel gezellig zo.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 12:03
Waar in Nederland woon je Machtelt ...als ik nog eens die richting uitkom ga ik eens rondsnuffelen 😎
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 12:44
Ik ga eind juni naar wedstrijd van vrouwenvoetbal
En ik ben aan het wachten op mijn katoentjes zodat ik trui kan breien
En ik ben aan het wachten tot mijn naaimachine klaar is zodat ik verder kan met al mn projecten!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2017 om 15:06
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Waar in Nederland woon je Machtelt ...als ik nog eens die richting uitkom ga ik eens rondsnuffelen 😎


In Apeldoorn. Het noemt zich stad, maar heeft nooit stadsrechten gehad. Toen ik hier 45 jaar geleden kwam wonen, zeiden de oude Apeldoorners: Ik ga naar het dorp, als ze naar het centrum gingen. In die tijd werden er diverse beekjes en sprengetjes onder de grond gemoffeld, want een beekje door de stad was niet meer van deze tijd. De laatste 5 á 10 jaar worden al die beekjes in ere hersteld, want een ondergronds watertje is niet meer van deze tijd.

Tja je bent Amsterdamse of niet. Je kunt het meisje wel uit Mokum halen, maar Mokum niet uit het meisje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 22:33
voetbalt gijzelf Lelie?

Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 19:14
Fun, had laatst geheel onverwacht fun. Mijn man en ik gingen een stukje wandelen. Hij wou een bepaalde route lopen zodat we recht op ons huis uit zouden komen om op afstand naar zijn werk te kijken. Hij heeft nl. het voorraam veranderen, van een groot raam veranderd naar 7 ramen (onderdeel 3 waarvan de middelste het breedsts en daarboven 4 gelijke bovenlichten.

We lopen langs huizen richting het zicht op ons huis, kijken daar naar de kleuren van het schilderwerk en hebben er elk onze eigen kritiek op (natuurlijk want bij ons is r mooier hihi), hij kijkt ook nog eens bij de huizen wat omhoog en ja hoor, hij kukelt over een stenen paal die er al jaren staat. Haha ik vond dat dus echt je reinste fun (want hij raakte toch niet gewond). Wou ik het gisteren op een verjaardag vertellen, kon ik het niet door het lachen. Iedereen lachte mee zonder te weten wat er was (behalve mijn man natuurlijk haha). Tenslotte heb ik het toch kunnen vertellen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 13:40
Kijk dat is pas echt fun JMB...
Wij hebben van het weekend fun gehad met eerst kleding shoppen vrijdag avond...
Die we zaterdag met de familie fotoshoot nodig hadden...
Waarbij we de fotograaf die ons huwelijk komt fotograferen hadden besproken...
Daarna zijn we lekker koffie en thee met gebak wezen doen met de familie...
En zijn we met een deel van de familie nog bij de expositie van de fotograaf wezen kijken en hebben we er echt van genoten...
Zondag tijd om nog eens een bruidkapsel te oefenen en toen was het weekend na wat quality time met aanstaande echt om...

Op naar het einde van deze week want dan is het vakantie!!!
3 weken niet hoeven te werken en lekker doen waar we zelf zin in hebben...
Ik zou zeggen das pas een berg fun...
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 16:33
Nee ik voetbal niet zelf Bep, maar ik sport wel graag en vind het leuk om naar sportwedstrijden te gaan. Ben ook al weer aan het aftellen voor de olympische spelen, kan me daar echt op verheugen!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 16:34
een droomvrouw voor vele, zoniet alle mannen dus.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns