Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Having fun...

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2017 om 14:55
Soms krijg je er zoon lekker opgeruimd gevoel van magtelt...
En fun is het als je er zelf plezier aan beleefd...
Dus ja het telt als fun...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2017 om 09:32
He het word fun na de middag ,mijn zoon rijdt mee met de fiets koers in onze gemeente de kids hebben ne grote spandoek gemaakt dus dat moet lukken
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2017 om 21:54
Ik hoop dat het fun word, morgen starten we op de e-bike vanuit huis een tocht van ongeveer een week.
Eerst vanuit onze woonplaats Schoonoord (Dr) naar Ossenzijl  in de weerribben) en dan maandag richting Sloten, daarna de Elfstedentocht. Overnachten doen we bij logeeradressen  die lid zijn van "Vrienden op de fiets". Je kunt daar voor € 8,- per jaar lid van worden, krijgt dan een boekje met adressen door heel Nederland. Je overnacht dan voor een vastgestelde prijs van € 19,- pp. Totaal uit en thuis ongeveer 460 km. Hebben nog nooit zoiets gedaan. Ik zal jullie na de fietsweek laten weten of het inderdaad fun was. Ik leg voor morgen maar vast mijn regenpak klaar.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2017 om 08:57
Wauw genieten van de natuur terwijl je fietst ,zalig, maar zal wel heel zwaar zijn ,suxes
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2017 om 08:59
Dat zijn goede voornemens omajan...
We zijn benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent...

Van het weekend hier ook fun gehad...
Eerst een voordeur gescoord want onze oude was echt aan vervanging toe...
En gisteren de verjaardag van oma...
Heb heerlijk zitten haken...
Ben nog wat foto's verschuldigd van 2x portemonneetje die af zijn...
Voering is gelukt met hulp van hier...
1x konijntje Lilly welke ik eindelijk in elkaar heb gezet...
Daarnaast heb ik gisteren weer eens mijn winterjas erbij gepakt...
En als de eerste mouw helemaal goed is dan zal nr 2 niet zo heel lang meer op zich laten wachten en dan is hij echt snel klaar ( hoop ik )...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2017 om 09:41
Omajan dat klinkt geweldig leuk, veel plezier. O je bent al onderweg.

Ja, op de fiets heb ik ook vaak fun. Afgelopen woensdagavond een 43 km gefietst. Het was heerlijk weer en dan kon je merken want we kwamen veel mensen tegen. Druk op de hei, maar ook langs het Valleikanaal. Er werden zo langs en op het water diverse sporten beoefend. Ik kreeg er gewoon een heel gelukkig gevoel van dat ik daar ook deelgenoot van was. In de verte zagen we een aantal luchtbalonnen van de Ballonfiësta uit Barneveld, maar ook een héél zwarte wolk. maar, we hielden het droog. Komen we in ons dorp zijn daar de straten nat. Zelf zijn we helemaal droog gebleven.

En gisteren zijn we met de zusters van mijn man en partners gaan Happen en Trappen in de Achterhoek, was ook weer zo'n 'having fun' dag. Heb er misschien zelfs een nieuwe hobby bij want in Doesburg was een heel grote camera braderie, heel veel stands met oude camera's. Heb er een klein kijkertje en een kleine camera gescoord. Ben er zo blij mee, hihi denk dat er een nieuwe hobby is geboren en ik er nog een paar ga proberen te scoren, eens op zoek bij rommelmarkten.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2017 om 09:46
Wat leuk om te lezen JMB...
En wat ga je met de camera's doen...
Puur en alleen mooie plaatjes schieten of heb je er iets heel anders creatiefs mee in gedachten...
( je weet tenslotte nooit wat de creatieve geest nu weer verzint )...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 09:13
Eventjes geen fun ,mijn dochter ligt in de kliniek ,zij heeft al zo lang pijnen in haar gewrichten en spieren,nu gaan ze het eens goed onder zoeken ,ik rij nu van het ene huis naar het andere want haar dochter is wel 18 jaar maar is niet graag alleen, Wat ik raar vind is dat ik thuis op een tablet naar hobbydoos ga en hier op een laptop en daar komt veel meer op ,de foto bij jullie naam en de tekst onder het bericht ..... enz.
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 09:26
Allereerst van harte beterschap voor je dochter. Sterkte met het heen en weer reizen om je dierbaren te ondersteunen. Hopelijk wordt er iets gevonden waardoor de pijn behandelbaar wordt.

Sinds ik een tablet erbij heb, merk ik ook verschil. Misschien een kleine tip:

Als je helemaal naar onderen scrolt, zie je "Bekijk op mobiel of normaal". Op de gewone computer gaat het bij mij altijd direct op normaal. Dan zie je het forum overzichtelijk op het scherm. Op het tablet springt het direct op mobiel en ziet het er compact uit. Als ik dan onderin op normaal klik, is het weer duidelijk als vanouds. Misschien helpt dit ook bij jouw probleem.   
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 10:13
Deze camera heb ik aan een kant op de rand van het bovenraampje staan, de kijker aan de andere kant. Nee, ga er geen foto's mee maken. Vind die oude dingen gewoon erg leuk om te zien.

Pareltje, hopen dat ze wat ontdekken bij je dochter, en dan hopen dat het iets is dat kan worden genezen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 11:12
He Kamilla,bedankt he dat wist ik niet ,nu zijn de letters wel klein maar alles staat er op,dank jullie voor de wensen van beterschap
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 11:45
Beterschap voor je dochter...
En fijn toch dat we elkaar hier zo snel kunnen verder helpen...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 13:00
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

He Kamilla,bedankt he dat wist ik niet ,nu zijn de letters wel klein maar alles staat er op.... 

Waarschijnlijk hou jij jouw tablet in de lengterichting vast? Dan ziet het er bij mij ook erg klein uit. Als je het tablet een kwartslag draait, dus de langste kant dwars nemen, verbreedt het beeld zich vanzelf. Als je het dan nog te klein vindt, kan je door met duim en wijsvinger een uit elkaar vegende beweging op je scherm te maken, nog verder vergroten. Succes. Wink   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 23:38
Pareltje, het is zoals ze zeggen : kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Hopelijk vinden ze iets waar ze een remedie voor hebben.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2017 om 08:43
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

He Kamilla,bedankt he dat wist ik niet ,nu zijn de letters wel klein maar alles staat er op,dank jullie voor de wensen van beterschap


Ik wist het ook niet, van dat mobiel of normaal.
Wel fijn dat het er nu meer vertrouwd uitziet.

Pareltje, van harte beterschap voor je dochter!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2017 om 22:38
Heeft je dochter ooit een tekenbeet gehad Pareltje?
Deze dingen kunnen Lyme veroorzaken en één van de veel gehoorde klachten bij lymepatienten is pijn in gewrichten en spieren.
(nu weet ik ook wel dat de meeste artsen in ziekenhuizen bijzonder weinig ophebben met Lyme... ze zoeken liever eerst elders en mochten ze daar niet uitkomen, dan zit het al snel tussen de oren.... Helaas is dit de keiharde waarheid waar vele Lymepatienten tegenaan lopen).

Beterschap in ieder gevel met je dochter!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2017 om 20:55
hoeveel biefstukken zou omajan al opgezeten hebben?
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2017 om 08:10
Hoi iedereen ,het is een drukke week geweest ,het gaat een beetje beter met mijn dochter ,we weten nu ook wat het is en dan ben je al een stap verder, dank voor de beterschap wensen die kan ze zeker gebruiken
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 13:50
Ben gisteren teruggekomen, 8 dagen gefietst, het was inderdaad FUN. We hebben 500 km gefietst, goed 60 per dag, is voor ons op de e-bike goed te doen. Alleen vorige week zondag regen verder alle dagen mooi weer en nee Bep heb geen biefstukken hoeven gebruiken. Onderweg bij een Liddl hadden ze voor
€5,- fietsbroeken in de aanbieding, dus elk 1 gekocht en het helpt wel. De 11stedenknooppuntenroute was mooi en de overnachtingen bij allemaal verschillende particuliere adressen is ons goed bevallen, heel divers, de enen keer in een verbouwd tuinhuisje de andere keer in een supermodern huis of in een heel gedateerd interieur, maar overal hartelijke mensen, schone kamers en een goed ontbijt. Dit is voor herhaling vatbaar. Nu anderhalve week thuis en dan er weer  met ons campertje op uit, wat is het toch leuk om gepensioneerd te zijn, ten minste voor ons. Genieten zo lang het kan. 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 22:43
Dat is een uitgebreide fietstocht geworden met veel plezier zo te lezen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Heb je met je camper ook de fietsen meegenomen?

Veel vakantieplezier gewenst.   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.482 seconden.
Lang Yarns