Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Having fun...

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 23:46
Dat staat nog te gebeuren Kamilla, we nemen dan inderdaad de fietsen mee. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 10:21
Kijk dat noemen we in het kort gezegd nog eens kilometers vreten...
Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad...
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 13:56
Ga nu op zoek naar een haakproject om mee te nemen want ik vind het altijd leuk om 's avonds nog even te haken. Denk dat het kussens gaan worden, es even bij de Wibra kijken naar een paar leuke kleuren want ik heb boven natuurlijk 3 grote plastic bakken vol liggen met garen wat ik nu even niet wil.Ha,ha. Mijn man staat er altijd hoofdschuddend bij als ik weer nieuwe aankopen doe.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 16:18
Dat is een bekend fenomeen omajan...
Mannen vinden altijd dat we genoeg hebben liggen...
En dat we het natuurlijk eerst netjes op moeten maken...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 17:03
Haha omajan. 2 kasten met stof en niets erbij dat ik geschikt vond voor onze gouden bruiloft. Dus verleden week op stap geweest en geslaagd. Nu nog naaien. En dat is voor mij de echte fun.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 17:31
Ha ha, wat een leuke verhalen.

Mijn man is eigenlijk het omgekeerde: "Koop nou eens iets waarbij je niet met een grammenweger je restjes wol hoeft uit te rekenen." Maar een kast met lappen hebben en toch niet het goeie kunnen naaien, is mij ook bekend, hoor.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 08:38
Die van mij is ook echt voor het opmaken van de huidige voorraad...
Nu ben ik daarmee wel goed op weg maar zal eens alle dozen sorteren en goed bij elkaar steken...
Dan lijkt het minder omdat het dan denk ik in 2 dozen minder past...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 08:54
De moeilijkheid met wol sorteren is: Hoe doe je het? Op kleur of op dikte? Ik doe het om en om en dan denk ik dat de nieuwe manier echt heus de handigste is. Een jaar lang.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 09:07
Klopt dat er eigenlijk geen goed systeem te bedenken is. Ik heb ook nog de verdeling tussen bollen die bij elkaar horen of restjes die slechts gebruikt kunnen worden voor het breien van streepjes.

Als je het goed wilt doen zou je van elk bolletje een snipper af moeten knippen en daarmee je eigen voorraadcatalogus maken. Dan kan je een bepaalde soort ook op verschillende manieren weergeven zoals in dikte, kleur en hoeveelheid. Onbegonnen werk... Zo heb ik wel mijn CD's gecategoriseerd en dat zoekt heel wat makkelijker.     
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 15:55
heb gister met mijn zusje een tandem gekocht 
we hebben ons laten brengen naar het adres waar de tandem te koop was 
en zijn toen terug gefietst 
op de terugweg boodschappen gedaan (voor avondeten, pannenkoeken)
en na het eten nog een stuk op de tandem gereden
we hebben het heerlijk gehad
ook erg gelachen onderweg want je denkt dat doen we wel even
maar dat op en af stappen dat is nog een vak apart
 


Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 18:49
Een tandem... dat lijkt mij ook best leuk om eens te proberen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 09:02
Sorteren dat doe ik altijd op merk garen en dan op soort garen en daarna op kleur...

Een tandem leuk hoor...
Dat jullie er nog maar vele kilometers op mag maken...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 10:41
OP de sportschool werken we ons eigen programma af en we sluiten af met een "circuitje" om half tien. Dit keer had de trainer iets leuks bedacht op het liedje "Bring Sally up, bring Sally down". Je kunt het op google vinden. In de kring, allemaal rechtop staan bij "up", squat bij "down". Daarna nog eens het liedje van 3 minuten met gewichten, armen omhoog bij "up", gewicht voor de ogen bij down". Pfff daarna smaakte de koffie extra lekker. Toch wel leuk om te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2017 om 17:08
Eindelijk weer eens naar de bios. Atomic Blonde gezien. Tjonge wat een actie. Het speelt zich af in Berlijn pal voor de val van de muur.

Morgen of woensdag naar The dark tower, als het gaat lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2017 om 08:30
Gisterenavond bij de bloemen boer mijn trouwboeket besteld...
En de corsages en dat voor een spot prijsje...
Was gewoon verbaasd...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2017 om 09:27
Eigenlijk hoort je man dat alleen te bestellen, hij moet het jou geven. Maar wij hebben het ook samen gekocht hoor Big smile
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2017 om 13:09
Ach een trouwjurk hoor je ook zonder hem uit te zoeken...
Dit hebben wij ook gewoon lekker saampjes gedaan...
Ik hecht aan dat soort dingen niet zoveel waarde...
Mocht zelf kiezen maar wil natuurlijk niks aan wat hij echt niet mooi vind...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2017 om 17:52
Ik heb er ook helemaal geen bezwaar tegen gehad dat we samen de stoffen voor de jurk uitgezocht hadden en zijn kostuum samen gekocht. Vroeger hoorden toch de (schoon)moeders alles te bedisselen? Toch leuk om daar samen de voorpret van te beleven en te weten dat je achter alle keuzes staat.

Nog 4 nachtjes voor jou...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2017 om 08:53
Ja het is inderdaad heel dichtbij aan het komen...
Hoop dat het weer nog een beetje wil meezitten...
Op dit moment geven ze niet zulk heel goed weer op helaas...
Samen de voorpret hebben is ook wel erg leuk...
Ben er ook bij geweest toen hij zijn pak kocht...
Heb zijn overhemd zelf besteld ...
Dus al met al we gaan elkaar niet echt verrassen...
Maar de gasten wel alleen schoonmoeders heeft mijn jurk al gezien...
Die gaat me zaterdag ook helpen met aankleden...
Ben zo benieuwd...En inmiddels ook wel echt een beetje zenuwachtig...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2017 om 12:13
        Heel veel geluk met de trouw
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns