Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Diamond painting vogels is af

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 21:23
Originally posted by JMB JMB wrote:

Petraco, heb je het al geprobeerd? Als je het gedoseerd doet dan zal het misschien wel lukken? Mijn zus heeft RA en zelfs zij doet het nu. Ik heb ook snel last van mijn armen, polsen en vingers maar toch lukt het me wel, als ik het maar niet te lang achter elkaar doe. Veel mensen hebben hun pennetje aangepast, zelfs dat heb ik niet en toch lukt het me. Maar ja, niet iedereen is hetzelfde, misschien lukt het jou zelfs een klein stukje niet.

Ik heb het bij mijn dochter geprobeerd maar gaat echt niet lukken teveel last van de vingers. Breien is vaak al erg pijnlijk helaas maar dat ga ik echt niet opgeven.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 09:14
Die is gaaf geworden...
Wel benieuwd naar hoe lang je er over gedaan hebt...
Wat een schitterend resultaat...
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 10:19
Goed.. overstag. Heb via AliExpress een paar van die dingen besteld (onder het motto: ik moet er toch waarschijnlijk invoerrechten over betalen, dan kan ik er beter wat meer bestellen dan 1 en dan ontdekken dat ik het zo leuk vind dat ik er nog wat wil hebben). (en mocht ik het niet leuk vinden dan probeer ik die overigen wel via marktplaats te slijten).
Zal ze binnen nu en 31 dagen ontvangen. Heel benieuwd naar.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 17:26
Originally posted by petraco petraco wrote:

Originally posted by JMB JMB wrote:

Petraco, heb je het al geprobeerd? Als je het gedoseerd doet dan zal het misschien wel lukken? Mijn zus heeft RA en zelfs zij doet het nu. Ik heb ook snel last van mijn armen, polsen en vingers maar toch lukt het me wel, als ik het maar niet te lang achter elkaar doe. Veel mensen hebben hun pennetje aangepast, zelfs dat heb ik niet en toch lukt het me. Maar ja, niet iedereen is hetzelfde, misschien lukt het jou zelfs een klein stukje niet.

Ik heb het bij mijn dochter geprobeerd maar gaat echt niet lukken teveel last van de vingers. Breien is vaak al erg pijnlijk helaas maar dat ga ik echt niet opgeven.


Dan kun je het beter bij het breien houden, voor je helemaal niets meer kunt doen.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 17:27
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Die is gaaf geworden...
Wel benieuwd naar hoe lang je er over gedaan hebt...
Wat een schitterend resultaat...


Geen idee, ik doe steeds een klein stukje maar het gaat best snel. Hou echter niet bij hoe lang ik ermee bezig ben.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 17:28
Originally posted by C4th C4th wrote:

Goed.. overstag. Heb via AliExpress een paar van die dingen besteld (onder het motto: ik moet er toch waarschijnlijk invoerrechten over betalen, dan kan ik er beter wat meer bestellen dan 1 en dan ontdekken dat ik het zo leuk vind dat ik er nog wat wil hebben). (en mocht ik het niet leuk vinden dan probeer ik die overigen wel via marktplaats te slijten).
Zal ze binnen nu en 31 dagen ontvangen. Heel benieuwd naar.


Leuk, ben benieuwd. Maar eh, als ze onder de 22 euro waren dan had je ze beter 1 voor 1 kunnen bestellen. Het is toch gratis verzenden. Pas als je voor meer dan 22 euro koopt krijg je extra kosten.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 20:36
Nee, ze komen uit China.. invoerrechten voor de douane.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 21:28
Originally posted by C4th C4th wrote:

Nee, ze komen uit China.. invoerrechten voor de douane.

Wij bestellen ook geregeld bij Ali voor kleine bedragen maar nog nooit invoer gels hoeven te betalen. En meestal komt het sneller. Ons zoontje had ook een painting uitgezocht is in 8 dagen hier. Hopelijk bij jouw ook zo snel.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 21:29
Originally posted by JMB JMB wrote:


Originally posted by petraco petraco wrote:

Originally posted by JMB JMB wrote:

Petraco, heb je het al geprobeerd? Als je het gedoseerd doet dan zal het misschien wel lukken? Mijn zus heeft RA en zelfs zij doet het nu. Ik heb ook snel last van mijn armen, polsen en vingers maar toch lukt het me wel, als ik het maar niet te lang achter elkaar doe. Veel mensen hebben hun pennetje aangepast, zelfs dat heb ik niet en toch lukt het me. Maar ja, niet iedereen is hetzelfde, misschien lukt het jou zelfs een klein stukje niet.

Ik heb het bij mijn dochter geprobeerd maar gaat echt niet lukken teveel last van de vingers. Breien is vaak al erg pijnlijk helaas maar dat ga ik echt niet opgeven.


Dan kun je het beter bij het breien houden, voor je helemaal niets meer kunt doen.
Zo dacht ik er ook over. Maar ons zoontje is vandaag ook aan de eerste begonnen ben benieuwd of die het zelf klaar gaat krijgen. Is niet zo van knutselen en frutselen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 22:27
Originally posted by petraco petraco wrote:

Wij bestellen ook geregeld bij Ali voor kleine bedragen maar nog nooit invoer gels hoeven te betalen. En meestal komt het sneller. Ons zoontje had ook een painting uitgezocht is in 8 dagen hier. Hopelijk bij jouw ook zo snel.



Oke, bedankt voor de informatie. Ik wacht wel af. Ik heb ooit een mooi, goedkoop shirt in Amerika gekocht. Kwamen er nog 30 euro aan invoerrechten bij... dag mooi goedkoop T-shirt...
Met dat in mijn achterhoofd heb ik dus maar iets meer paintings besteld.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2017 om 14:36
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by petraco petraco wrote:

Wij bestellen ook geregeld bij Ali voor kleine bedragen maar nog nooit invoer gels hoeven te betalen. En meestal komt het sneller. Ons zoontje had ook een painting uitgezocht is in 8 dagen hier. Hopelijk bij jouw ook zo snel.



Oke, bedankt voor de informatie. Ik wacht wel af. Ik heb ooit een mooi, goedkoop shirt in Amerika gekocht. Kwamen er nog 30 euro aan invoerrechten bij... dag mooi goedkoop T-shirt...
Met dat in mijn achterhoofd heb ik dus maar iets meer paintings besteld.


Gewoon opletten, als je onder de 22 euro blijft, dan komen er geen invoerrechten overheen.
lees hier maar een https://allesaliex.nl/aliexpress-invoerrechten/
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2017 om 19:31
Oh chips... Wist ik niet. Dank voor de informatie... volgende keer pak ik het ietsje anders aan.
Back to Top
lottesnel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 December 2020
Locatie: Zwolle
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lottesnel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2020 om 15:07
Ik bestelde mijn eerste paar paintings altijd bij aliexpress maar miste vaak wat steentjes waardoor ik deze nog weer apart in Nederland moest kopen. Bij Strass steentjes ben ik altijd goed geholpen als ik problemen had met mijn aliexpress paintings. Na een paar keer toch ook maar de keuze gemaakt om daar altijd mijn paintings te kopen (;

Ik zie dat dit topic al een tijd stil is maar zou hier graag weer wat leven in willen schieten. Embarrassed
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 13:50
mooi
groetjes Loes
Back to Top
Gwn_Zomaar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 April 2021
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gwn_Zomaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2021 om 10:16
Ik heb via Ali al een aantal keer mijn hoofd gestoten, slechte prints, missende steentjes die niet nagezonden worden enz enz.
Nu bestel ik al een tijdje via JobaStores, deze hebben tenminste alles op voorraad waardoor je de volgende dag al kunt beginnen met je painting Smile Ook de kwaliteit heeft me nog nooit teleur gesteld, zeer duidelijke print, echt een genot om mee te werken
Op dit moment ben ik bezig met deze: 
https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Bloemen-Hart-40x40-(FULL)
Back to Top
Linda_NL View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 29 April 2021
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Linda_NL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 21:23
Waoo! Wat leuk! Clap Ik werk aan een ontwerp op maat, ik heb een foto van mijn hond ingediend op https://pixelsensteken.nl/ en heb een diamant schilderij gekregen van mijn kleine partner. Ik hield van hem! Zodra ik het af heb, zal ik het met je delen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns