Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

"paingone"

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: "paingone"
    Posted: 22 Augustus 2017 om 08:06
Heeft iemand al ervaring met die stift Paingone? Hij is nu in de aanbieding bij Etos. Ik had er nog nooit van gehoord. Het is een soort dynamootje, dat je 30 keer moet indrukken en daarna een stroomstootje geven op de pijnlijke plek. In mijn geval vingers na veel haken en breien. Het is geen drug of zalfje, de bedoeling is dat je lichaam zelf endorfine aanmaakt tegen de pijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2017 om 09:21
Ik heb geen ervaring met deze pen ,maar het zou best wel eens kunnen helpen .
Ik heb nl een tens apparaat die letters staan voor een afkorting vraag me niet welke .

Ik plak elektroden rond de pijnlijke plek ,in mijn geval rug en geef dan via een kastje stroomstootjes . Die geven een pijnlijke prikkel af ,waardoor de rugpijn stukken minder wordt . Ik kan het kastje bij me dragen

In het kastje zitten oplaadbare batterijen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2017 om 10:18
In de sportschool zagen ze er niks in. Het schijnt alleen te helpen met een bepaald vermogen en frequentie. Dat zit in jouw kastje waarschijnlijk goed. Ik behelp me met een warm handbad en dan in een spons knijpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2017 om 12:17
Houten hamer ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2017 om 17:04
Op jouw hoofd????
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2017 om 18:32
Een hamer geeft niet bepaald een gericht pijnstootje af en kneust meer weefsel dan je lief is. Is dit apparaatje duur? Niet geschoten is altijd mis. Wie weet kan je vooraf, als de pijnplek bij jou bekend is, al een behandeling geven zodat je het preventief kan gebruiken.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2017 om 18:53
€ 40 bij Etos, € 60 op internet bij een aantal farmaceutische bedrijven. Pijnstillers moet je zowiezo zelf betalen en dan ben je op den duur duurder uit, denk ik. Ik zal kijken of het nog bij Etos ligt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 11:35
Ik heb er ook nog nooit van gehoord
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 12:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Op jouw hoofd????
Ik zal zaterdag extra voorzichtig zijn als ik bij jou aanbel, even kijken of de deegroller niet paraat is LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 14:15
Misschien heb ik tegen die tijd twee handen nodig om de deur van het slot te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2017 om 23:28
misschien hebt ge meer baat met deze http://www.tenscare-itouch.nl/.

En als het niet voor de handen helpt, kunt ge er de bekkenbodemspieren mee trainen (in de vlucht iets over gelezen, maar hoe weet ik ook niet)

En anders het zware geschut, een taser of teaser.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 17:35
Ik heb er één. Niet die waar bij je 30 x op een knop moet drukken, maar eentje met batterij. Vingers rond het metalen plaatje, op de knop drukken en je pijnlijke plekje krijgt een schokje. Daarna is de pijn een tijdlang weg en voel je een zenuw of een pees zitten en bewegen, een zenuwpees dus. Komt de pijn terug, dan kun je het weer doen, eindeloos, geen drugs of smeersels. Na 800 x is de batterij op, een AAAtje.

Nu het probleem van de au au vingers is opgelost, blijf ik mezelf verwennen. Ik heb aldoor pijn aan mijn voeten en ze zijn constant ruw. Moeilijk lopen dus ook last van knieën en heupen. Ik ga zo'n Medisana voetbad bestellen, dat het water warm houdt en massages geeft. Tuinstoel in de badkamer, haakwerkje erbij, (half)uurtje zitten, daarna amandelolie en katoenen verbandsokjes aan. En betere pantoffels kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 22:49
Het klinkt goed zoals je over de pijnverdrijver schrijft.

Wat lijkt me dat lekker, zo'n voetbad! Ik zie jou al zitten te bubbelen met je haakwerk om de tijd nuttig te gebruiken. Kamille-thee is verzachtend voor je huid vanwege de etherische olie die er in zit. Dat zou je ook in je massagewater kunnen doen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 07:38
Goed idee, ik was bang dat een scheut amandelolie te vet was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 08:34
Als je olie in het badwater gooit, gaat het om een paar druppeltjes. Die olie blijft drijven maar werkt wel verzachtend. Amandelolie is een voedende olie die goed intrekt. Bij mij staat hij standaard op de toilettafel.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 22:13
Magtelt, als ge het in uw bad doet waar ge helemaal ingaat, voorzichtig bij het uitstappen, want ge glibbert dan.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 23:11
Een bad. Dat is lang geleden. We hebben geen bad in ons op zich grote huis, maar oud en met kleine badkamer. Altijd nog voorgenomen om er een bad in te zetten, maar ja, zoveel rommel... enals we dan eens in een hotel of zo zijn met een bad erin, dan zijn er de kinderen die daar geen rust voor hebbe : mama dit, mama dat... oooit, oooit, ga ik een bad laten installeren in dit huis en dan ga ik uuuuuren weken, met van die lekker druppeltjes...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 08:42
Ik ben wel klein, maar niet zó dat ik in een voetbad pas. Wij hadden 37 jaar geleden in de flat een bad, dat lang genoeg was voor mijn man, die 1.92 is. IK had met twee kleine kinderen geen tijd en rust om lang te weken. En nu zit ik me met de voeten in een bak water, dat snel koud wordt, te vervelen, vandaar dat ik een electrisch badje wil, dat warm blijft. En een makkelijke stoel in de badkamer om te kunnen haken. Overigens heb ik altijd badslippers aan en die staan klaar naast het voetbad. Wat me wel luxe lijkt is zo'n douchecabine, die ook op je rug spuit, heerlijke massage. Maar daar zou ik ook snel klaar mee zijn. Relaxen doe ik op bed met een boek. Of in de brei- en haakstoel met de voeten op een andere stoel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 11:52
Er stond er gisteren een te koop bij de kringloop voor 6,50 € Machtelt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 15:46
IK heb er zelf eens één naar de kringloop gebracht, geen tijd en geen geduld. Maar nu ik last krijg van knieën en heupen, omdat ik moeilijk loop door pijn aan mijn voeten, zal ik wel moeten. Hij is al besteld bij Lidl, maar volgens de folder ligt hij pas maandag in de winkel, dus dan gaat hij in de online verkoop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns