Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help: hoeveel rijen zijn dit?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help: hoeveel rijen zijn dit?
    Posted: 09 Oktober 2017 om 19:45
Het enige dat ik zie, is dat je twee regels hebt geschreven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2017 om 20:50
Welke rijen en waar?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2017 om 22:01
breidummie is toch zo dummie niet dat ze weet hoe ze een vraag kan doen verdwijnen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 08:12
Het is wel vreemd, dat het topic van Breidummy ineens op mijn naam staat. Ze vroeg alleen: Hallo, hoeveel rijen heb ik gebreid, of iets in die geest. Zonder foto of plaatje. En nu ben ik de dummy.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 08:38
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het is wel vreemd, dat het topic van Breidummy ineens op mijn naam staat. Ze vroeg alleen: Hallo, hoeveel rijen heb ik gebreid, of iets in die geest. Zonder foto of plaatje. En nu ben ik de dummy.
LOLLOLLOL
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 09:02
Een moderator zou dit hele topic in een handomdraai kunnen verwijderen. Dat kunnen we zelf ook door ieder ons eigen laatste bericht te verwijderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 10:44
Ze had 5 oktober ingelogd. 4 dagen tijd gehad om te zien wat een vriendelijk en behulpzaam forum we zijn. Dat haar topic mislukte is niet erg. Ze had hulp kunnen vragen om een foto te plaatsen. Maar ze verdwijnt weer met stille trom. Gemiste kans, breidummie, je had een brei-expert kunnen worden met onze hulp.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 12:21
Ik heb de roep om hulp niet gelezen dus is het voor mij gissen .

Wellicht was ze inmiddels zelf achter haar probleem gekomen ,maar dan had ze dat even kunnen melden .

Misschien worden we op onze vingers gekeken hoe vlug we reageren op een hulpvraag .
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 09:01
Euh, o rijen dus.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns