Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Club Geluk

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Club Geluk
    Posted: 31 Oktober 2017 om 18:09
Zeeman begint met een haak- en breiclub online, op woensdag 8 november, vroeg in de avond. Het eerste project is fluffy sloffen. Met hun eigen fluffy natuurlijk. Ze hebben ook allang een site, waarop je je creaties kunt vertonen en die van anderen bekijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2017 om 18:27
o ik ga eens kijken dank je wel voor de info
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2017 om 19:25
Lijkt me wel leuk
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 09:57
He, ik kan het nergens vinden, heb je er een link van?

Wel vond ik deze, handschoenen waarmee je de telefoon kunt gebruiken: https://www.zeeman.com/nl/knutsel/


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 10:44
Zeeman webinar link voor de fluffy sokken, sjee wat modern
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 10:48
Wat een leuk idee, ga ook kijken

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 12:54
Leuk idee

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 16:13
Is Club Geluk ook niet het vrouwenduo van het boek met de gebreide ham? Ze hebben er minstens twee geschreven, één met kleren en één met rare breisels, stofzuiger enzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 08:56
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Zeeman webinar link voor de fluffy sokken, sjee wat modern

Bedankt, gevonden.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 08:59
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Is Club Geluk ook niet het vrouwenduo van het boek met de gebreide ham? Ze hebben er minstens twee geschreven, één met kleren en één met rare breisels, stofzuiger enzo.

ja dat klopt
ik wil dat boek met die gebreide ham zeker een keer bestellen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 10:18
Ik haal het geregeld uit de bieb, gewoon als plaatjesboek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 12:12
en wat doe je er dan mee magtelt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 12:16
Kijke kijke maar niet breie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 14:14
hahahahah
ja ik ken die ik kijk ook heel veel en af en toe haak of brei ik iets

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2017 om 18:26
Ik heb me aangemeld bij het breiclubje van Zeeman en dan kun je het patroon downloaden. En vooraf bekijken. Of vast beginnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2017 om 22:04
Dit is wel een grappig idee!

Ik vind het garen aanbod bij de zeeman tegenwoordig wel tegenvallen qua kleurtjes ... Jullie ook? Of ligt het aan mijn zeeman misschien. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2017 om 08:07
Ja, ik ben meer tevreden over Wibra. Maar bij ons zitten ze in dezelfde straat in het centrum en op sommige winkelcentra zijn ook beide aanwezig. Je kunt ook ander garen pen 5 gebruiken, en als je dunne fluffy hebt, die er bij breien.

Je hebt sokkennaalden en een haaknaald nr. 5 nodig. Je breit 23 naalden in het rond en 29 naalden heen en weer. Alles recht, dus ik neem aan dat de zool tricotsteek is en de zijranden rechte ribbels.

In allebei de winkels moet ik wel opletten, dat er geen wol door het garen zit. Ik heb nog geen fluffy, dus van die samenstelling weet ik niets.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2017 om 20:22
Gezellig en leerzaam. Kopje koffie erbij en kijken maar. Niet dat ik sloffen nodig heb, ik zoek naar degelijke damespantoffels, die klaar staan om mijn voeten in te laten glijden zonder gewriemel om de hiel goed te krijgen. En met stevige antislipzolen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2017 om 13:39
ik heb het daarjuist op die site bekeken en ik moet zeggen, het sloeg mij tegen. Veel gepalaver maar voor de eerstemaalietsbreienbreister is het wel duidelijk denk ik.

Kunt ge ergens zien wat ze de volgende keren gaan doen/breien/haken?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2017 om 15:17
Ze wisten nog niet zeker of er nog een keer een webinar komt. IK denk dat ze een boodschap wilden uitstralen, dat breien vooral gezellig moet zijn, en dat je er niet te orthodox mee om moet springen. Meer een houding van de één zou het zus doen de ander zó, en beide methodes zijn goed. Ze hadden voor Fluffy gekozen, omdat je de steken niet duidelijk kunt zien en foutjes dus ook niet. En de ene gaf ook aan, dat ze eventueel gevallen steken gewoon vastzet met een draadje. Dus niet het strenge: uithalen tot het punt waar de fout zit en overdoen!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns