Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht Saskia garen wibra bordeaurood

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht Saskia garen wibra bordeaurood
    Posted: 15 November 2017 om 11:38
Bij ons in Geleen hebben ze de garen niet meer die ik +/- Een maand geleden gekocht heb. Het gaat om Saskia garen kleur nr 43
                                             Partij nr 1266
                                             Order nr 5205512
Wie o wie kan mij helpen aan deze kleur 🤔.
Alvast bedankt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 12:02
Heel sneu voor je. Maar Saskia kost 99 cent per bol, dus het is niet zo duur om fors in te slaan. Op de wikkel staat wat je ongeveer nodig hebt voor een paar maten truien. Meestal 6 á 7 bollen voor volwassenen, maar 10 kosten dan nog geen € 10. En met de kassabon kun je hele bollen terugbrengen, ik meen binnen het jaar.

Misschien kun je combineren met een kleur die nog wel voorradig is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 14:15
Magtelt heeft zeker gelijk als het om zulke bedragen gaat. Maar het overkomt iedereen wel eens dat je er toch iets anders van gaat maken dan je tijdens de aankoop van plan was. Ik zal de nummers in ieder geval noteren omdat ik daar gauw een keer in de buurt kom.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 16:32
Zouden ze het Heerlen niet hebben. Kunnen ze misschien voor je informeren.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 16:43
Ik ben beginnen haakster/breister en snap het nu dat ik de volgende x gewoon meer moet pakje. En dat je het terug kon brengen wat je over hebt wist ik ook niet. Dat is voor nu helaas te laat 🤔. Maar de volgende x koop ik extra. Maar dan ben ik voor nu nog niet geholpen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 16:47
Thumper als je vragen hebt gewoon hier doen. We helpen graag. Alleen een maar, we zijn vreselijk nieuwsgierig en willen dus graag weten wie we helpen, vertel even een beetje over jezelf in de rubriek voorstellen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 17:04
ik zal een kijk boven in mijn voorraad

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 17:09
Net terug uit de stad, maar jouw nummers waren niet aanwezig. Er waren wel bollen huidkleur met hetzelfde ordernummer. Maar daar heb je niets aan.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 17:25
ik heb deze twee bollen
met
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 17:28
lukt even niet zoals ik wil 

ik heb deze twee bollen volgens mij is het bordeaurood
maar ik heb niet dezelfde nummers

ik heb kleurnummer 98471
en ordernummer 5203925

mocht je toch interesse hebben dan hoor ik het wel

groet van nia
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 21:24
Hoi nia,
Ik weet niet of u in de buurt van Geleen woont?
Dan zou ik kunnen kijken of het dezelfde kleur is.
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 21:26
Bedankt in ieder geval voor het meekijken.
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2017 om 21:45
Heb ik met gedaan 😉
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2017 om 08:03
Ik ben in mijn doos rode wol gedoken, maar ik heb bijna alleen Royal van Zeeman, 2 bollen ongeveer bordeaux van hetzelfde bad, twee zonder wikkel en nog twee of drie van een ander bad. En nog een paar van de tint, die Nia liet zien. Meer roodbruin.

Bij breien is er een trucje om afwisselend met de bol van het ene en het andere blad te breien, telkens een toer, maar of dat bij haken mooi wordt, weet ik niet. En als je één bol tekort komt, is er nog de truc om de boordjes van één bol met ander verfbad te maken, omdat de steken van boorden net even anders zijn, dus ook een andere lichtval krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2017 om 10:57
Hoi martelt,
Ik ben nog steeds opzoek naar de wol....maar het moet wel dezelfde kleur zijn en dat is het probleem..... Ik ben voor mijn petekind een Harry potter sjaal aan het haken en dit waren de juiste kleuren. Wat voor nummers had u? Pf woont u in de buurt van Geleen dat ik de bollen kan vergelijken?
Mvg. Sandra
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2017 om 12:43
Ik woon in Apeldoorn. En de wol van mij komt van Zeeman. Leuk dat je een Gryffindorsjaal haakt. Die met blokken voor de lagere klassen of die met strepen voor de oudere leerlingen? Ga je later alle draadjes wegwerken of voer je ze mee? Ik wilde er ooit nog eentje breien en dan dubbelop, zodat de draadjes van binnen zitten. Maar toen het online spel van Pottermore er nog was, werd ik eerst in Ravenclaw en toen in Slytherin ingedeeld. En wat voor geel gebruik jij? Ik dacht aan okergeel voor mezelf. Maar ik denk niet dat het er van komt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2017 om 13:46
Niet de blokken maar met strepen ja voor de oudere leerlingen. Die vond Ik zelf leuker. Ik neem de draadjes steeds mee het werk in, scheelt weer werk achteraf. En het geel/goud heb ik van de zeeman royaal was dat, maar die kleur krijg je ook niet meer. Maar die heb ik genoeg.
Back to Top
Thumper View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 November 2017
Locatie: Geleen
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Thumper Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2017 om 13:57
Niet de blokken maar met strepen ja voor de oudere leerlingen. Die vond Ik zelf leuker. Ik neem de draadjes steeds mee het werk in, scheelt weer werk achteraf. En het geel/goud heb ik van de zeeman royaal was dat, maar die kleur krijg je ook niet meer. Maar die heb ik genoeg.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2017 om 17:07
Is ze ook Harry Potter fan? Ik ben van de zomer naar de tentoonstelling in Utrecht geweest en ik heb een sleutelhanger van de Deathly Hallows en het toverstokje van Professor Sneep gekocht. Er is een site waar je applicaties van HP kunt kopen.https://www.etsy.com/nl/market/harry_potter_patch

Ik heb hem bij mijn favorieten staan, voor het geval ik toch een das maak. Of een spencer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns