Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag over patroon;drops 178- 16

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nelly View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 September 2017
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nelly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2017 om 14:59
ja toerenteller gebruik ik altijd, nu met dit patroon zelfs twee omdat het kantpatroon in de mouw niet helemaal samen loopt met de voor en rug panden. steken apart op een draadje zetten durf ik (nog) niet aan, begrijp niet zo goed hoe ik die er dan weer tussen moet voegen. zou wel makkelijker zijn, want nu steek ik vaak wel drie of meer naalden terug als ik een fout ontdek. brei te vaak alsmaar door zonder te kijken!
groetjes nelly
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2017 om 10:57
Als je b.v. meerdere rondbreinaalden hebt, kun je de steken daar b.v. op parkeren, die laat je dan gewoon hangen.
Als je er niet mee breit hoeft het niet eens per se precies een breinaald van de juiste dikte te zijn - zolang je maar wel als je ze weer breit
een breinaald van de juiste dikte gebruikt.
Als je de steken op een draad of op een speciale stekenhouder zet moet je later opletten dat je de steken niet draait.
Het rechter beentje van de steek moet voor over de naald zitten.
Back to Top
nelly View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 September 2017
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nelly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2017 om 22:18
Hij is klaar!!! Het is gelukt. Heb er voor mijn doen, veel te lang over gedaan, maar het is redelijk dun garen en het begin was lastig. Maar hij ligt nu af te zijn morgen proberen hem/haar/ een beetje gladder te krijgen met oppersen. Wil altijd liever onder een natte handdoek of zo leggen, maar bij dit model gaat dat niet lukken. Dan nog eventjes een foto voor jullie en dan kan hij/zij aan!
Bedankt voor jullie meedenken.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2017 om 13:39
Nelly, vroeger gebruikte ik ook natte doeken, nu was ik alles na het breien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nelly View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 September 2017
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nelly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2017 om 17:45
De trui is af! Heb geprobeerd om de foto op de pagina waarop de foto's gezet moeten worden, te plaatsen. Maar het lukt niet. Zal blijven proberen, mocht het lukken, zien jullie dat wel. Heb over deze trui best lang gedaan, het begin was lastig, de beschrijving van het patroon was ingewikkelder dan nodig was. Toen ik daar eenmaal uit was, was de rest een fluitje van een cent! Bedankt voor jullie meedenken en voor iedereen fijne kerstdagen en een creatief 2018
Nelly
Back to Top
nelly View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 September 2017
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nelly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2017 om 15:23
Nogmaals geprobeerd om de foto hier te plaatsen.Het lukt me helaas niet. Jammer hoor, nu moeten jullie maar geloven dat hij af is en goed gelukt.Het begin was lastig vanwege een wat ingewikkelde beschrijving, maar toen ik het opgaf om dat te begrijpen en op mijn eigen gevoel ben gaan breien, ging het goed!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns