Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Onderzetterpatroon ca 14 cm

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Onderzetterpatroon ca 14 cm
    Posted: 28 November 2017 om 18:59
Mijn moeder (hier beter bekend onder het alias Sjef Smoel voor het gezicht geven aan mijn haaksels) heeft besloten dat ze nu toch ook eindelijk haar haaknaald maar weer eens wil gaan oppakken (jeuj... eindelijk).
Zij wil heel graag wat onderzetters haken. Ik ben online al een beetje op zoek gegaan, maar kom alleen de wat kleineren tegen, ze wil van die ouderwetse onderzetters haken met een doorsnee van zo'n 14 centimeter...
Iemand toevallig een link naar een dergelijk patroon? (liefst uitgeschreven, ze ziet er tegenop om die tekentjes te lezen)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 20:41
mail gestuurd
oant Sjen
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 21:39
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 22:04
Dank jullie. Heb nu een paar leuke gezien en ontvangen. Nu moet moeders maar eens een keuze maken. Gezellig samen haken met mijn moeder... lijkt me gezellig!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 07:00
Heel veel haakplezier voor jou en je moeder
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 09:13
Veel plezier samen tijdens jullie haaksessies. Alleen werkt de link van Lelie (bij mij) niet en eerlijk gezegd was ik ook best benieuwd.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 10:43
Huh wat gek, bij mij ook niet meer.. 

misschien werkt het op deze manier



Ah ik heb het, er stond een spatie teveel achter in de link .. nu moet hij het wel doen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 11:38
Ja, bedankt! De link doet het. Dit formaat onderzetters lijkt me erg leuk om neer te leggen op een feestelijk gedekte tafel wanneer je dekschalen gebruikt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns