Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breipakket Aldi

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2018 om 21:02
vandaag het hondenpakker bij de kringloop gekocht voor 1,50 euro.
Ook nog de Nederlandse beschrijving erbij.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2018 om 21:26
waar ik benieuwd naar ben is of er nog beschrijvingen in andere talen bijzitten of het alleen in het nederlands is.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2018 om 21:39
Originally posted by bep bep wrote:

waar ik benieuwd naar ben is of er nog beschrijvingen in andere talen bijzitten of het alleen in het nederlands is.
In de winkel al na gekeken gewoon in het Nederlands. Het was het hondje weet alleen niet of het klopt met de vertaling maar daar komen we wel uit.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2018 om 23:17
dus in België wordt het patroon in de drie landstalen erbij gevoegd.

in Nederland alleen in het nederlands

In Duitsland enkel in het duits.

Een hele wijze les voor als er nog mensen zijn die in de toekomst zo'n pakket willen kopen : koop het in uw eigen land dan zit ge niet met een duits of een deens of een aberdzezjaans patroon waar ge niks van snapt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2018 om 09:01
Ik heb een paar dagen stil zitten lachen, want in de rubriek hieronder had ik de Nederlandse beschrijvingen aangeboden onder bepaalde voorwaarden. Ik heb ze gescand en de originelen aan een echte hobbydoos gestuurd. Iemand zonder oogkleppen of bord voor de kop had dus kunnen zien hoe ze aan de patronen kon komen. Ik heb ze nog, ze zitten weer in de pakketten, maar voor hoelang? Misschien breng ik ze naar de kringloop of weggeefkast.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Strikske View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2018
Locatie: Oosterhout
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Strikske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2018 om 19:35
Is het duitse patroon wel te begrijpen? De nederlandse vertaling vind ik namelijk niet te begrijpen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2018 om 21:17
Vind de Nederlandse versie wel te doen. Is wel even puzzelen maar als je eenmaal de afkortingen weet dan is het te doen. Heb de ezel gemaakt en ben nu bezig aan de hond.
Back to Top
vrouw hage View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrouw hage Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2019 om 22:01
Hoi Hoi allemaal,

Mijn vader heeft voor mijn moeder het Ezeltje Joshi gekocht. Maar helaas zat er alleen een Duitse handleiding bij. Mijn moeder is niet echt van het online zoeken, dus ik heb haar aangeboden te helpen in de zoektocht naar een Nederlandse handleiding.
Kan/mag/heeft iemand alsjeblieft deze voor ons?

Ik probeer te vertalen met Google translatie, maar het is zo moeilijk omdat het allemaal afkortingen en breitermen zijn. Waar google niets mee kan.

Help!!!

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen.
groetjes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2019 om 17:44
Het patroon schijnt niet te kloppen. Misschien is het makkelijker om naar een ander ezelbreipatroon te zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hayley View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hayley Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2019 om 23:40
Originally posted by vrouw hage vrouw hage wrote:

Hoi Hoi allemaal,

Mijn vader heeft voor mijn moeder het Ezeltje Joshi gekocht. Maar helaas zat er alleen een Duitse handleiding bij. Mijn moeder is niet echt van het online zoeken, dus ik heb haar aangeboden te helpen in de zoektocht naar een Nederlandse handleiding.
Kan/mag/heeft iemand alsjeblieft deze voor ons?

Ik probeer te vertalen met Google translatie, maar het is zo moeilijk omdat het allemaal afkortingen en breitermen zijn. Waar google niets mee kan.

Help!!!

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen.
groetjes

Hallo,

Ik weet niet of je inmiddels al antwoorden hebt op je vragen. Ik heb zelf de hond en het konijn gemaakt. De handleiding bij het konijn was ook in het duits. Ik kan even wat termen voor je opzoeken die in mijn breipatroon voorkwamen:

Fb. = Farbe = kleur
Rd. = Runde(n) = Rond(en)/toer(en)
R. = Reihe(n) = Rij(en)/toer(en)
Hinr. = Hinreihe(n) = heengaande rij
Rückr. = Rückreihe(n) = teruggaande rij
M. = Masche(n) = ste(e)k(en)
RM. = Randmasche(n) = kantste(e)k(en)
zus. str. = zusammen stricken = samen breien
wdh. = wiederholen = herhalen
i.j. = in jeder = in elke
li. = links = averecht
re. = rechts = recht
str. = stricken = breien
zun. = zunehmen = meerderen
abn. = abnemen = minderen
abk. = abketten = afkanten
verd. = verdoppeln = verdubbelen
beids. = beidseitig = aan beide kanten

Ik zou wel wat langere sokkenbreinaalden gebruiken, want met de naalden die bij het pakket zitten vallen de steken heel makkelijk, en dan kun je opnieuw beginnen.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns