Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Van alles...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Van alles...
    Posted: 03 Januari 2018 om 09:29
Heb nog wat dingen op de foto gezet die ik nog vergeten was...
Allereerst te beginnen met de Kitty's die ik maakte als bedankje voor ons huwelijk...


Daarna het bruidje dat haar jurk ogen en haar heeft gekregen:


Gevolgd door de helikopter waar ik zelf niet weg van ben:


Daarna konijntje Lily waarbij ik alleen nog 2 mouw omslagen mis:


En als laatste de winterjas waar bloed, zweet en tranen in zitten en welke te zwaar is en te groot:

Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 09:37
Grappig, je hebt zelf bijna overal commentaar bij, terwijl alles er toch heel goed uitziet.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 10:05
Je bent reuze ijverig geweest!

Zelfkritiek heeft iedereen nodig om werkstukken in de toekomst te kunnen verbeteren. Maar genieten van het resultaat op dit moment is evengoed nodig. Juist het helicoptertje vind ik zo leuk vanwege de felle kleuren en de kinderlijk oprechte stijl. (Bedoeld als compliment)

De zwaarte van de jas kan ik niet goed inschatten. Wat zou er gebeuren als je er een ceintuur omheen zou maken? Dan wordt de bovenste helft van het hangende gewicht in je taille "uitgeschakeld".   

Het konijntje ziet er heel erg lief uit.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 11:11
ik vind die helikopter ook het mooist van al het mooie.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 11:37
He hoe mooi allemaal die trui ,daar heb je toch veel werk aan gehad ,denk ik ,ja het konijn valt op en de hello kitty s vind ik super lief😚
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 13:17
ik vind het in 1 woord prachtig  
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 13:41
Dank jullie wel...
De winterjas gaat uit elkaar en met een grotere haaknaald opnieuw...
Hij is niet te tillen zo zwaar en te groot op de schouders waardoor hij ook niet mooi valt...
Grappig om te zien dat anderen toch een hele andere mening kunnen hebben als mezelf...
De lat ligt in ieder geval hoog bij mij voor eigen gemaakte spullen...
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 16:09
het is prachtig wat je gemaakt heb .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 17:50
De speeltjes vind ik allemaal erg leuk. De jas? Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Je ziet gewoon dat hij te plankig is. Ik heb het garen hier om hem te maken. Jij zei een tijdje geleden al dat hij stijf was. Wil je dit mooi krijgen moet hij perfect passen en getailleerd zijn, dan zou hij wel leuk kunnen zijn. Ik heb besloten om hem met een enkele draad te haken en als hij te koud zou zijn ga ik hem voeren. Haakwerk is altijd stijver dan breiwerk. Verleden jaar ben ik aan een vest begonnen, gaat ook uitgehaald worden. Valt ook niet soepel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 17:52
Fraaie werken allemaal.
En wat de jas betreft, ziet er mooi uit. Fraaie steek ook.
Maar als hij niet lekker zit en je bent er zelf niet tevreden over...uithuilen (ehhh uithálen) en opnieuw beginnen, want je gaat hem niet dragen als hij niet lekker aanvoelt.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 21:20
prachtig allemaal en de helikopter is heel goed gelukt
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2018 om 05:12
wow allemaal mooi!Thumbs Up
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2018 om 08:17
Aaaah, die knuffels! Wat gaaf zeg!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2018 om 09:32
Alles is erg goed gelukt maar je jas is prachtig met deze steek. Jammer dat die te groot en te zwaar is geworden.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2018 om 15:22
wat een leuk patroon van die winter jas. jammer dat het zo niet kan,je hebt er veel werk aan gehad,
de knuffels vind ik wel mooi.
oant Sjen
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2018 om 09:37
Wat heb je leuke en mooi dingen gemaakt
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2018 om 16:56
De helikopter is super voor iemand van de juiste leeftijd. Verder ben je ijverig en waarschijnlijk perfectionistisch, maar van iedere fout
kun je leren, die jas kan best eens heel mooi worden en anders kun je altijd nog net als Lidwina de jas voeren.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2018 om 19:04
Ach ja perfectionist weet ik van mezelf dat ik dat ben...
Gelukkig hoef ik ook niet alles zelf te houden maar raak ik ook geregeld dingen zo hier en daar kwijt...
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2018 om 19:39
Mooi allemaal zeg en wat een werk 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns