vergeet het bernadettevest, hier is de beptrui |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Januari 2018 om 20:03 |
heel gemakkelijk, los soepel modelleke, in 4 stukken te breien, opzetten, breien en afkanten. Alleen bij het voorpand een paar keer verkorte toeren om de hals te vormen.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat heb jij een eer van jouw werk, Bep!
![]() Iedereen is vast heel blij met Grootmoeder. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
het is allemaal alpaca bouclé, maar de ene (schoondochter) is wit, de andere (oudste dochter en kleinzoon) grijs en de laatste (middelste dochter en 2 kleindochters)bruinig
|
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Ze zijn prachtig. En zo'n leuk garen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterend zijn ze geworden
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Woow zo mooi!!
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
![]() |
|
![]() |
|
Annita ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Mooi door zijn eenvoud!
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wat een werk heel knap gedaan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat staan de truien mooi. Mooi gebreid en eenvoud siert de mens.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Eer van je ( nachtelijk ) werk .
Ik heb een vest van het zelfde materiaal en dezelfde bruinachtige kleur . Draagt heerlijk ,niet zo zwaar en toch warm . |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Met zulke wol heb je geen moeilijk steken en patronen nodig.
Mooi! En jouw trui wordt dus een combinatie van deze kleuren? Gaat ook mooi worden, weet ik zéker! Vind het wel wat hebben... bep waar de kinderen uit voortgekomen zijn laat zien dat ook de truien uit bep voortgekomen zijn. ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Mooie truien. Eenvoudig kan heel mooi zijn, mooier dan sommige heel bewerkelijke dingen.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
zo dat zijn er nogal wat. lekker warm de Winterdoor. mooi Bep
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
super mooie truien heb je gemaakt bep |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat zijn ze leuk en mooi geworden, daar zijn ze vast heel blij mee
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Zo Bep, goed bezig geweest voor de familie. Je hebt wel eer van je werk (men trekt het aan!). Toppie
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
De 3-kleuren oermoeder trui . . . ik wacht met spanning
|
|
![]() |
|
dankjulliewelallemaal. Als ze de trui niet zouden dragen dan zou het de laatste geweest zijn die ik zou gemaakt hebben voor de nietdrager.
En warm is ze zeker. De oudste heeft graag mouwen die tot halverwege haar hand komen. Met nieuwjaar had ze haar trui aan en nadat iedereen was toegekomen (27 man) had ze haar manchetten van haar mouwen al onder haar oksels steken. ben ondertussen al begonnen aan de oermoedertrui maar niet met zo lange mouwen. 5cm van de pols moet er bij mij vrij zijn. |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |