Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zoek patroon

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 18:35
Wat lief dat je dat gedaan hebt Pareltje. Ik weet niet of die dame nog heeft gekeken, maar nu hebben wij het patroon alleen dan zonder pakket.Wink
Ik snap Magtelt ook goed jullie doen vaak een hoop moeite voor niets.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 08:03
Niets meer van gehoord ,ik hoop dat er toch iemand is die het kan gebruiken ,met je eigen wol kan je het ook maken ,denk ik ,spijtig he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2018 om 11:39
en als ik nu zeg dat ik het ezeltje heb gekocht en dat het patroon er niet bij stak? (Voor alle duidelijkheid ik weet zelfs niet of er een ezeltje tussen zat, maar ik wil maar zeggen.....dat ik het eens was met niania haar commentaar)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2018 om 14:48
Nou Bep, als jij net als ik een pakket koopt en de beschrijving zit er niet bij, zet ik meteen de scanner klaar.

Ik heb de pakketten hoog op een kast gelegd, dus als er een ezeltje is, dan ben ik het zelf. Een hond en een konijn, dát weet ik nog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hetty85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Maart 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetty85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2018 om 20:24
Bedankt pareltje!

Ik was al met de buik en het hoofd klaar, maar was het patroon kwijtgeraakt op vakantie. Nu kan ik eindelijk weer verder!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2018 om 13:52
dat vind ik nu heel tof se, speciaal aanmelden om een bedankje te zetten. Hier kunnen er nog velen een voorbeeld aan nemen.

dankjewel; mijn dag is hierdoor weer goedgemaakt.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2018 om 15:03
Inderdaad, heel attent van deze dame!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Hetty85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Maart 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetty85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2018 om 16:34
Dat is toch niet meer dan normaal dames! Ik baalde als een stekker dat ik het kwijt was. Ik heb het hele internet afgestuind voor het patroon. Ik maak het voor mn kindje dat ik over 3 weken verwacht, dus hoop dat ik het dan ook af heb. Kan helaas een stukje niet lezen... misschien jullie wel?? Het stukje vanaf de snuit tm de (buiten)oren...

Ik hoop dat ik jullie ook nog eens zou kunnen helpen...

Een hele fijne dag nog!!
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2018 om 11:50
Ja dames, weer zo iemand die probeerde om snel een patroon gratis te scoren. Men blijft het proberen
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2018 om 10:20
Ik heb het nog vergroot, kan wel een groot gedeelte lezen, maar sommige dingen net niet en het is wel handig als je exact weet wat er staat... Ik denk dat het met scannen iets te snel is gegaan of zo. Misschien kan Pareltje het originele patroon nog vinden en wil ze zo lief zijn om die rechter kolom van de desbetreffende bladzijde nog een keer te scannen of te fotograferen?

En anders wil ik het wel voor je uitwerken voor zover ik het kan lezen en kunnen andere forumleden het misschien aanvullen op de plaatsen waar ik er niet uitkom, zodat we er met ons allen iets van kunnen maken?
Back to Top
Hetty85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Maart 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetty85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2018 om 19:23
Hallo handwerkjuffie,
Dat is inderdaad het stukje dat ik ook bedoel..
Zou heel fijn zijn als er mensen zijn die wel weten wat ik daar moet doen... ik wacht het rustig af.

Dank je wel alvast!
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 11:52
Hetty,

Ik heb dus inderdaad niet alles kunnen ontcijferen, maar misschien kun jij de ontbrekende stukjes (met een vraagteken erbij) nog ontcijferen? De rest gewoon even goed nalezen, want ik ben nog niet zo goed thuis in patroonlezen). Dit is wat ik ervan heb kunnen maken:

5de rond.: 4 B meer. (= op elke naald na de [?])

8 uit de dwarsdraad meerd. (= 56 M)

6de en 7de rond.: zonder meer. br.

8ste rond.: 8 B min (= op elke naald de 2de en 3de B en de 8ste en 9de st. sam.br. 9 = 48 M)

9de rond.: zonder meer. br.

10de rond.: 8 B min. (= op elke naald de 4de en 5de st. en de 9de en 10de B [?] br. (= 42 M)

11de rond.: zonder meer. br.

12de rond.: 8 B min. (= op elke naald de 1ste en 2de 8 en de 6de en 7de B (? br.) (= 32 M)

13de rond.: zonder meer. br.

14de rond.: 8 B min. (= op elke naald de 2de en 3de 8 en de 6de en 7de ? br.) (= 24 M)

15de rond.: zonder meer. br.

16de rond.: telkens 2 B st. sam.br. (= 12 M)

Deze 12 B afk., daarbij de 8[?] B De opening van rechts vlak in matrassteek samennaaien, daarbij afwisselend een keer boven en een keer beneden een B opnemen, dan de draad aantrekken, zodat de naad sluit en de [opzet...?] afhaalkant naar binnen worden getrokken.

De snuit krijgt daardoor een ovale vorm. De snuit vast[...?] langs de opzetkant voor aan de kop naaien (zie afbeelding op de verpakking), daarbij de snuit ? en na nog ? met ? vastzetten.

De ogen en de neus in zwart met [dicht?] naast en over elkaar heen gelegen steken [oppakken?].

De mond eveneens in kl. zwart [oppakken?] (zie afbeelding op de verpakking).

 

Buitenoren (2x, beginnen aan de punten van het oor met garen B, kl. zand)

Zoals de middenstreep op de kop br., maar na 29 B eindigen, als er nog 8 B op de naald zijn. Deze 8 B afk., daarbij de 8 br., zoals ze voorkomen.

 


Back to Top
Hetty85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Maart 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetty85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2018 om 15:21
Ja superbedankt!! Ik denk dat het zo goed gaat komen😍
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2018 om 15:32
Graag gedaan, Hetty. Jammer dat ik niet precies alles kon ontcijferen, maar alle beetjes helpen, nietwaar? Ik hoop dat je het patroon kunt afmaken! Veel succes ermee.  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns