Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ezeltje Joshi

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2018 om 18:30
dit noem ik lef hebben. Onder iemand zijn creatie gewoon de vraag droppen om het patroon online te zetten. (sorry hoor petraco)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2018 om 18:56
Het pakket is bij de Aldi in Nederland gekocht ,ik zou zeggen probeer het daar eens .

Misschien hebben ze nog ergens een Nederlandse beschrijving op kantoor liggen .
Ik weet zelfs niet eens of het mag .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2018 om 20:53
sorry ga het nu niet zoeken met dit warme weer zal ergens boven tussen alle voorraad liggen en daar is het nu echt te warm. Zou inderdaad ook eens bij de aldi informeren of misschien met een vertaallijst van google kijken of het lukt.
Veel succes.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2018 om 20:55
Originally posted by bep bep wrote:

dit noem ik lef hebben. Onder iemand zijn creatie gewoon de vraag droppen om het patroon online te zetten. (sorry hoor petraco)
Geef je helemaal gelijk Bep. Komen net op het forum stellen zich niet voor en willen ook nog eens meteen een patroon hebben. Ga het nu echt niet zoeken hoor voor deze dame.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2018 om 09:02
Vertaalmachine zetten op Deens-Nederlandse vertaling. Toen de pakketten net verkocht waren, hielp de Aldi nog. Maar nu waarschijnlijk niet meer. De garens kunnen ook voor andere projecten gebruikt worden. Ik heb de drie pakketten ook op een bloedhete zolder liggen en nooit gekeken in welke taal de beschrijvingen zijn. Ik heb genoeg andere patronen voor dieren haken of breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jrg View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Juli 2018
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jrg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2018 om 09:15
Ik heb net zo goed als jullie het patroon gekocht. Mijn vraag is alleen of iemand de Nederlandse versie online wil zetten, want als ik het vertaal dan klopt er niks van... sorry voor mijn 'brutaliteit'.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2018 om 09:44
Ik ben niet vertrouwd met haaktermen, noch in het Nederlands, noch in het Deens. Ook heb ik geen ervaring met haken. Als je taalkundige problemen hebt, kan ik je wat het Deens betreft wel vooruit helpen. Vertaalmachines geven nog wel eens verwarrende en lachwekkende oplossingen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2018 om 10:19
Als ge het allereerste bericht van dit topic leest dan denk ik dat het evengoed is als het vertaalde deens. En waarom wilt gij 'uitdrukkelijk' dat het online wordt gezet, dat is bij mij het grote probleem en zeker als er ergens een klein rondje met een c in opstaat.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2018 om 10:40
Ziet er toch ontzettend leuk uit. Voor een beginner heel goed gedaan
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2018 om 10:58
Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Ziet er toch ontzettend leuk uit. Voor een beginner heel goed gedaan

Foutje van mijn kant; is niet door een beginner gemaakt. Blijft toch een hele leuke ezel
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2018 om 21:17
Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Ziet er toch ontzettend leuk uit. Voor een beginner heel goed gedaan

Foutje van mijn kant; is niet door een beginner gemaakt. Blijft toch een hele leuke ezel
dank je wel
Back to Top
anouk View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Januari 2020
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anouk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2020 om 21:38
hoi, ik weet niet of niemand nog actief is op dit forum maar ik probeer het toch.

ik heb met kerst dit pakket gekregen maar mijn ouders dachten dat het haken was, nu wil ik het toch heel graag maken maar ik heb nog nooit gebreid veel kun je tegenwoordig online vinden maar dit patroon blijft bij veel dingen een raadsel. ik weet niet of iemand mij misschien kan toelichten met prive berichten dan zodat ik ook kan laten zien dat ik het echt heb. heb alleen een paar vragen over bepaalde dingen die ik online gewoon niet terug kan vinden. ( mag dit niet dan is het het ook goed hoor, maar dacht niet geschoten is altijd mis)

groetje anouk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2020 om 08:22
Ik zou een haakpatroon van een ongeveer even groot of iets kleiner ezeltje zoeken. Met de patronen in die pakketten is altijd iets mis, omdat ze door leken vertaald worden of door vertaalmachines. Dan klopt er niets van, zowel qua patroon als qua taal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2020 om 09:21
Is sneu ,zowel voor je ouders als voor jou .

Misschien kun je het pakket nog terugbrengen ,zeker als er geen nederlandse vertaling bij zit .
Als dat niet lukt ,is de raad van Machtelt de enige oplossing .



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2020 om 18:10
Ik las ergens in het topic dat de gebreide ezel 35 cm is. In haakwerk gaat meer garen zitten, dus dan zou ik een ezel tussen 20 en 25 cm zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2020 om 21:11
ik zou aanraden om inderdaad een haakpatroon te zoeken. In dit patroon staan fouten en is voor een beginnende breister onduidelijk beschrijving.
Back to Top
anouk View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Januari 2020
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anouk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2020 om 14:32
dan ga ik denk ik maar een haak patroon zoeken idd bedankt voor de reacties.
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2020 om 17:44
mooi
groetjes Loes
Back to Top
Imelda View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 September 2021
Locatie: Eibergen
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Imelda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2021 om 19:18
Ik heb van een vriendin het pakket breiset ezel joshi gekregen. Alles zit erin,garen, houten breinaalden, vulling, behalve het patroon. Heeft iemand een idee hoe ik aan het patroon kan komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2021 om 08:10
Heb je de tips hierboven gelezen? Een ander ezelpatroon zoeken, waar iets minder wol voor nodig is, bijvoorbeeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns