Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Spierpijn

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2018 om 15:32
Machtelt ,ben je met je nieuwe pillen begonnen en merk je verschil ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2018 om 17:02
Ja, inderdaad, ik merkte het al na een paar dagen, nog maar twee keer per nacht wakker voor een sanitaire stop, en zonder kramp uit bed komen. Ik strekte me vaak al uit voor ik goed en wel wakker was en dat werd afgestraft. Maar nu niet meer. Ik hoef mijn tenen niet meer in schoenen of pantoffels te wrikken. Het gekke is, dat ik al 20 jaar klachten had, waaraan ik gewend was en waarin ik me geschikt had, en in het begin merk je dan eigenlijk het gebrek aan klachten niet. Dat is dan ineens weer de gewone toestand.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2018 om 17:59
Fijn voor je Machtelt .

Zo zie je maar wat een verschil het maakt wie er naar je luistert ,en helemaal als ze er dan nog wat mee willen doen .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 09:38
Ik ben blij voor je!
Hug
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 11:10
Magtelt, goed nieuws dus! Hopelijk blijft dat zo, dat zou heel fijn voor je zijn.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 12:06
Wat een goed resultaat.    Helemaal fijn als je merkt dat er ook nog "geaccepteerde" klachten verdwenen zijn.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 15:37
wat die klachten betreft; hier zeggen ze : alles went, zelfs een vent.

Ik zie u nu al huppelend en zingend de trap afkomen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 10:28
Ik kom juist van dokter ...ook pijn in spieren ,nog geen krampen ,die zei ...neem een paar maanden vis olie .....mijn verbazing ik dacht dat het niet meer bestond ,alez ik ga het proberen en wie weet ...zwem ik het kanaal over
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 11:54
Visolie ? waar haal je dat ?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 12:05
Ik ken visolie-capsules die bij drogist of reformwinkel te koop zijn. Als je regelmatig vis in je menu hebt, heb je er minder van nodig.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 17:18
Ik heb het bij apotheek gehaald maar het is ook in kruitvat ,je moet het nogal lang innemen ,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 17:43
Als je vis lust, Pareltje, schijnt dat volgens de Gezondheidsraad toch beter te zijn (minstens eenmaal, liefst tweemaal per week vette vis), want het is nog niet zeker dat visoliecapsules hetzelfde effect hebben als gewone vette vis eten. Gelukkig zijn wij gek op zalm en dat staat geregeld bij ons op tafel. Gelijk een goed idee voor morgen: zalm en verse worteltjes :)
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 11:58
Ik eet best wel veel vis lust het graag,zal dan toch iets tekort in zitten ,weet het ook niet ....zoude ze het zelf wel weten ???
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 12:28
Afijn, het ging dus lekker, bijna geen kramp meer. Maar de bloeddruk was niet best, dus pilletje er bij. En wat staat er in de bijsluiter? Misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid, maagzuur en....spierkrampen. Jippieajee, over een maandje terugkomen.

We doen op de sportschool boksoefeningen en die zal ik dan zeker nodig hebben, al is het maar om met de vuist op tafel te slaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 13:21
Machtelt,ik voel met je mee .

Ik had na lang uitproberen een medicijn tegen/voor cholesterol .
Moet eigenlijk iedere dag een ,maar dat verdraag ik niet .
Om de dag prima .
Krijg ik van de apotheek een berichtje dat mijn medicijn voortaan geleverd wordt onder de stofnaam ,want zij kregen het anders niet meer vergoed . € 70 per maand Ik naar de apotheek ,alles uitgelegd ,konden het nazien op de PC oude medicijn kon niet geleverd worden ook niet als de arts er medisch noodzakelijk opzette .
Ik ben dus maar met die stofnaam medicijn begonnen dat ging gelijk weer mis .
Ik was zo kwaad ,wanhopig noem maar op dat ik een mail gestuurd heb naar het ministerie van volksgezondheid .
Ik kreeg zowaar enkele dagen later een mail terug .
Inhoud : als mijn arts het nodig vond dat ik de oorspronkelijke medicijnen nodig had ,dat de apotheek die moest leveren en dat ik ze dan vergoed kreeg .
Ik moest nog wel navraag doen bij de zorgverzekering ,maar dat stelde niets voor .
Ondertussen had ik wel die andere medicijnen ingenomen ,met als resultaat zo'n aanval van duizeligheid tijdens het schoonmaken van de afzuigkap dat ik tegen de grond smakte . Zo duizelig ,misselijk beroerd
Ik heb de huisarts gebeld ,die heeft een recept doorgestuurd naar de apotheek tegen de duizeligheid /misselijkheid ,die gelijk gebracht werden .
Later op de middag heeft ze nog teruggebeld om te vragen hoe het ging en me op het hart gedrukt de huisartsenpost te bellen als het erger werd .
Volgens haar was ik allergisch voor een hulpstof .
Ik heb de oude medicijnen inmiddels weer ,moet weer beginnen met wennen ,maar het is te doen .
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 14:50
Ach, Magtelt, bent het hele verhaal met de krampen dus weer opnieuw...
Zijn er voor de bloeddruk geen andere oplossingen? (Op natuurlijke basis, zoals knoflook e.d., of is dat niet sterk genoeg?)

Mutti, toevallig hoorde ik gisteren ook e.e.a. over dat mensen die goed reageren op bepaalde medicatie, toch ineens andere medicijnen krijgen (goedkoper!), maar dat daar veel negatieve gevolgen van worden ondervonden. Hopelijk ben je snel weer opnieuw aan je oude medicijnen gewend, want zo'n hulpstofje kan dus veel ellende veroorzaken. Ik begrijp niet waarom er zoveel wordt gerommeld met medicijnen. Heel vervelend voor iedereen die zulke bijwerking krijgt.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 15:14
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 17:55
Ik ben die medicijnwissel bijna zat. De Menzis bepaalt wat ik mag slikken, maar omdat de huisarts voorschrijft, moet ik alles toch zelf betalen vanwege de eigen bijdrage. Soms een klein rond pilletje, dan weer een ovaaltje, de ene keer roze, de andere keer wit.

Ik weet niet of er bijwerkingsloze bloeddruk pillen zijn. Ik eet al 20 jaar geen natriumchloride, maar Losalt. Ik zou meer knoflook kunnen eten, maar daar kan mijn man niet tegen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 17:59
Magtelt, misschien heb je hier nog iets aan (ik heb altijd zoiets van: baat het niet dan schaadt het niet): 
Op deze site staan nog een paar andere middelen, zoals kaneel, uien, gember... beschreven.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 18:10
IK slik al kaneelpilletjes, maar gember is zeker een idee, dat kan ik gewoon eten en daar hoeft mijn man niet van mee te eten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns