Update Jurkje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Maart 2018 om 22:32 |
Ik zal even een update geven over de jurk waar ik nog steeds mee bezig ben.
Destijds had ik blauwe acryl te kort, en heeft Magtelt mij een heleboel gestuurd (waarvoor nog steeds dank!). Ik had een beetje de kriebels om het werkje onder de naaimachine te leggen, want breiwerk+stof had ik nog nooit gedaan en geen idee welk steekje ik daarvoor het beste kan gebruiken. Inmiddels heb ik het werkje aan elkaar gezet en ben redelijk tevreden. Ik heb hem aan 2 punten vastgezet (bovenkant en onderkant van de donkerblauwe strook) en beide met een andere steek vastgezet. Over de onderste rand ben ik nog niet geheel tevreden, deze rekt toch minder dan ik gehoopt had. Misschien dat ik deze nog ga uithalen. Daarnaast moet ik de armsgaten nog afwerken met kreeftesteekje en de onderkant van de rok goed op lengte maken en mooi zoompje in leggen. Maar zie hier het resultaat tot nu toe: ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
het ziet er al heel schoon uit. Een katoenen stofke?
Gij staat in ieder geval al verder dan ik. Ik durf nog altijd niet katoen onder een tricot/stretchstof zetten uit schrik dat het gaat 'krakken'. |
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nou nog lekker weer en je bent er klaar voor.
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Ziet er leuk uit!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Mooi geheel aan het worden. Wel een verzameling aan waagstukjes dus. Zo op de foto te zien zou ik gedacht hebben dat het een rok met een mouwloos bloesje was. Fijn dat je eer van je werk hebt.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Ziet er mooi uit en het staat ook leuk.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Wat mooi! Ik zou het zelf (nog) niet durven te maken, maar ik denk dat je hier, als hij helemaal klaar is, heel veel plezier van zult hebben!
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Mooi en blauw is altijd mooi
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Dank jullie! Ben ook heel benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat ziet haha
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ziet er heel leuk uit!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |