Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dreambird

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2018 om 13:15
Ik heb de mijne uitgehaald en ben niet opnieuw begonnen en ik ben dus heel nieuwsgierig naar de dikte van de breinaald waar je het mee
gemaakt hebt.
Heb ik al gezegd dat het er top uit ziet, het ziet er top uit.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2018 om 11:46
Hartstikke mooi gemaakt! Deze staat bij mij ook nog op het programma maar ja, op dit moment geen tijd.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2018 om 11:01
Oh wauw, dat is mooi 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2018 om 10:59
Jouw wens tot breiwerk kan ik me nog herinneren. Maar hier ben ik echt sprakeloos van! De vorm, de kleuren... heel bijzonder. Elke veer ziet er weer uniek uit. Ook het doorzettingsvermogen als je het bij de eerste paar veren in een hoek had willen gooien. Dik compliment.   

Nou ben ik wel benieuwd waar je zus het voor gebruikt. Het lijkt me een mooie losse kraag op een jurk. Maar misschien is het wel bedoeld als wandversiering.     
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2018 om 10:44
Een poosje geleden schreef ik dat ik zin had om iets te breien.
Maar dat ik even geen geld uit wilde geven aan nieuw breigaren.

Toen schreef ik dat ik nog wat wol had liggen en dat ik een idee had om iets te gaan breien, maar wilde niet zeggen wát.

Wel..dat werkstuk is nu af.
Ik kreeg het patroon in augustus 2016.
Het heeft dus 1.5 jaar liggen lonken om eens gedaan te worden, maar ik zag er erg tegenop.

Ik moet bekennen dat ik bij de eerste veer een paar keer de neiging had om de boel in een hoek te gooien.
Maar door blijven proberen, goed lezen, en elke toer afstrepen op de beschrijving (voor elke veer een ander tekentje, anders weet je bij de derde  en verder niet meer waar je bent)
Na tien veren zat het patroon in de kop en had ik de beschrijving niet meer nodig.

En nu is ie klaar!
Zussie gaat er blij mee zijn!









Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns