Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schouders verlengen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schouders verlengen
    Posted: 17 April 2018 om 12:03
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag. mijn man heeft een kleine bochel en ben nu met een trui bezig. nu weet ik ondertussen dat ik de schouders dan moet verlengen, maar hoe doe ik dat? te veel afkanten lijkt me niet zo geslaagd.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2018 om 13:29
ik zou het rugpand (dus van de boord tot aan de oksel) al een centimeterke langer breien. Dat kunt ge bij het in elkaar zetten opvangen en dan als ge de armsgatafkantingen maakt daar ook een centimeterke langer breien vooraleer aan de hals en de schouders te beginnen. Wat misschien ook helpt is de armsgatminderingen in de rug er minder te maken dan in het voorpand zodat de rug tussen de schouderbladen ietskes breder is dan op de borstbladen zal ik maar zeggen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2018 om 13:37

Ik zou voor- en rugpand aan elkaar zetten en dan passen, als het je man goed past zou ik het openvouwen en de vorm van de mouwkop overnemen

op papier. Dat gebruik je dan terwijl je de mouw zelf breit - steeds passen aan het model.
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 22:52
Ik heb tot de armsgaten het nu een cm langer gebreidt en doe dat bij de schouders ook. Passen is liever ff niet een optie omdat hij niet weet dat deze voor hem is,want hij wil nooit wat. Hij denkt dat het voor zoonlief is.soms meet ik manlief met een smoes dat zoonlief er niet is en ik ff de Maatmoet hebben
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 15:56
Dat moet met passen toch ook kunnen en dan theatraal zuchten dat je hoopt dat zoonlief het mooi zal vinden. Dat jij speciaal voor hem de schouders
en het armsgat anders maakt is iets dat hem niet zal opvallen. De meeste mannen hebben daar weinig interesse voor (de techniek van een kledingstuk)
dus het zal ze niet opvallen - zolang jij "gewoon" doet.
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 16:52
oja dat zou ik zo wel kunnen doen hihihihi, meestal is hij toch niet zo slim daarin. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 17:20
Het kan hooguit zijn dat hij het er echt te warm voor vindt LOL
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2018 om 18:53
Zo snel ben ik gelukkig niet voor hem en van de week willen ze het koeler hebben
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2018 om 11:58
Zo eindelijk met voorpand begonnen hihihi zal het voor de winter af komen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns