Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eyeore (Iejoor), eindelijk af

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eyeore (Iejoor), eindelijk af
    Posted: 13 Mei 2018 om 21:43
In mei 2016 begonnen aan mijn favoriete Pooh-karakter. Dit patroon bleek het lastigste van de vier, veel fouten in de Nederlandse vertaling, veel kleine onduidelijkheden etc.
Ondertussen af en toe de zin compleet kwijt en heel veel andere leuke projecten opgepakt.

Het goede voornemen voor 2018 was Eyeore eindelijk toe te voegen bij de rest van zijn groepie.
Dat het dan in mei zover is, precies twee jaar na de start is dan ook wel leuk.

Met trots presenteer ik mijn laatste Pooh-karakter (nee, ik ga niet aan Kanga en Roe's, Jannemannen of weet ik wat voor andere beesten er nog bij dit viertal rondhuppelen, de hoofdrolspelers zijn (endelijk) af!







Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2018 om 22:40
Eyeore is heel bijzonder geworden. Al is deze "beestenfamilie" mij onbekend, het ziet er kunstig uit. Mooi viertal geworden. Het wordt een lange weg als er fouten in het patroon staan. Complimenten om dat dan allemaal om te zetten tot iets dat wel klopt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8149
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 09:15
Complimenten voor het viertal en bovenal voor je doorzettingsvermogen .

Geniet er maar van .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 10:04
Leuke set zo!

Mijn moeder heeft voor mijn broer, een nakomertje, ooit eens een Eyeore gebreid.
Hij heeft het ding overal mee heen gesleept tot ie total versleten was.
En nog heeft hij er warme gevoelens bij, hij is nu 57. LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 10:33
Heel mooi en de kleuren zijn juist ,wat soms moeilijk is ,echt een mooi groepje
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 10:35
Ik ben helemaal verliefd Heart op eyeore
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 11:05
Wat zijn die ontzettend leuk geworden. Toppie
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 11:38
Ooooo prachtig zeg 
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 12:56
Kijk eens aan na zoveel tijd toch af gemaakt...
Heb hier denk ik ook nog projecten liggen van jaren geleden...
Oeps...
Oh ja 3 draken en die zijn nog lang niet af hihihi...
Maar wat fantastisch om ze dan ook alle 4 bij elkaar te zien staan...
Dat geeft een mens voldoening van zijn eigen werk...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3601
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 15:17
de aanhouder wint
ik vind jou een kanjer
hij is heel mooi geworden
en zo met z'n vieren een leuk stel
daar mag je trots op zijn

(ik moet ook nog een draak afmaken waar ik 4 jaar geleden aan begonnen ben) 
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 21:27
heel mooi geworden
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2018 om 10:14
Hij is heel leuk en mooi geworden, ook de andere 3
Ja, dan werkt het ook niet zo lekker als er veel fouten in het patroon staan.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2018 om 22:30
dank voor de leuke berichten. Ik ben er ook best wel blij mee en trots op dat ik in totaal in 4 jaar tijd ze allevier bij elkaar heb.
Alle patronen bevatten hier en daar fouten (of ik heb zelf iets fout gedaan, zoals bij Knorretje het geval was, dat hele lijf heb ik toen moeten uithalen).

Sjef Smoel was anders wel heel erg blij met deze patronen, hier hoefde ze niet heel veel aan te doen, hooguit oogjes borduren of oogjes opnaaien, mondje borduren, wenkbrauwtjes.
Aan mijn Mala-patronen heeft ze veel meer werk. Maar uiterlijk volgende week ga ik een eerste Mala-patroontje zelf in elkaar naaien, wel onder auspicien van sjef smoel, maar wel zelf (moet ook wel... is een cadeautje voor sjef smoel..., onderdelen liggen al klaar)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 19:01
Oooh wat een leuk setje 😍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14041
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 19:33
Leuk stel zo bij elkaar. Eyeore heb ik gemaakt, met heel wat geGoogle ben ik er uit gekomen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 22:06
Wat een leuk stel zo bij elkaar, heel mooi gemaakt   
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 22:23
Hier ook google en een medehobbydoosje die zo vriendelijk was me nog wat tips te sturen (volgens mij was jij dat zelfs lidwina, maar dat weet ik niet meer zeker... is ergens vorig jaar gebeurd, toen ik er even helemaal zat van was)
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2018 om 20:32
Je 4 tal is geweldig mooi.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2018 om 14:46
heel schoon C4th en (sorry dat ik het zeg) maar ge ziet echt een verschil in uw haakwerk van 4 jaar geleden (winnie) en iejoor nu. Die laatste 2 zijn strakker
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2018 om 21:41
Originally posted by bep bep wrote:

heel schoon C4th en (sorry dat ik het zeg) maar ge ziet echt een verschil in uw haakwerk van 4 jaar geleden (winnie) en iejoor nu. Die laatste 2 zijn strakker


Verontschuldig je niet dat je dat zegt, fijn te horen dat ik verbeteringen laat zien.
De Blokker had een paar weken geleden een zelfde uiltje in haar folder staan als ik dik 5 jaar geleden als eerste haakwerkje heb gemaakt.
Helaas waren ze al uitverkocht toen ik in de winkel kwam, ik had ze heel graag naast elkaar gehangen, het eerste haakwerkje ooit en hoe zoiets eruit kan zien met iets meer haakervaring...

Dat eerste haakwerkje is zoooo ontzettend lelijk, maar ik ben er zoooo trots op dat hij nog steeds boven mijn bed hangt
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns