Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Puin ruimen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 567
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2018 om 12:47
suziesfreubels nu het bij u bijna aan kant is nodig ik u uit om langs hier te komen : het lijkt wel of er hier in elke kamer een bom ontploft is.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2018 om 19:45
Wij hebben alle meubels uit de woonkamer en dan bedoel ik echt alles, zodat de vloer eerst voorzichtig gedweild en daarna in de was
gezet kon worden. Het wachten is op het sein dat de huisband vindt dat de meubels weer terug mogen . . .
Waarschijnlijk moet ik dan ook wel wat planken of kasten soppen en goed kijken naar alles wat ik terugzet.
Ik dacht al, het woord voor 2019 wordt waarschijnlijk ontspullen - ik wist niet dat ik zoooooooooooo veel spullen had tot het allemaal
uit de kasten komt . . .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2019 om 12:53
Oh bep daar heb ik geen tijd meer voor...
Ben weer terug aan het werk en het bijhouden vind ik al een opgave op zichzelf...
Zou toch af en toe wensen dat ik in een harry potter wereld leefde waarbij 1 zwaai van een toverstok een hoop voor je kan doen...
Maar helaas het blijft bij zelf opruimen en zelf de dingen aanpakken want anders komt er niks van terecht...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns