Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aldi beestenboel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Aldi beestenboel
    Posted: 15 Juli 2018 om 18:21
Ik heb even op de bloedhete zolder gekeken en ik heb alle drie patronen van de Aldi beesten, Josia de ezel, Woeffie de hond en ??? het konijn in het Nederlands. Of de vertalingen kloppen, weet ik niet, ik ga ze niet zelf maken, denk ik. Maar voor trouwe hobbydozen wil ik ze wel scannen. Newby's en eendagsvliegen moeten eerst maar een half jaartje meedraaien op het forum, vóór ik moeite ga doen. Ik weet wel dat Renske het niet verplicht, maar ik mag mijn eigen eisen stellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 09:43
He Machtelt als je ze maakt ,ze zijn echt niet makkelijk die flusjes draad breid goed maar een steek laten vallen en tis gedaan en het in elkaar naaien ,niet te doen ik heb ze alle gemaakt ,maar een andere wol en het patroon dan kan er wel iets ander moois van gemaakt worden ,tof dat je het aanbied
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 11:45
Wat een lief gebaar van je om indien mensen ze willen ze beschikbaar te stellen...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 14:30
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb even op de bloedhete zolder gekeken en ik heb alle drie patronen van de Aldi beesten, Josia de ezel, Woeffie de hond en ??? het konijn in het Nederlands. Of de vertalingen kloppen, weet ik niet, ik ga ze niet zelf maken, denk ik. Maar voor trouwe hobbydozen wil ik ze wel scannen. Newby's en eendagsvliegen moeten eerst maar een half jaartje meedraaien op het forum, vóór ik moeite ga doen. Ik weet wel dat Renske het niet verplicht, maar ik mag mijn eigen eisen stellen.

Helemaal mee eens!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 21:31
Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb even op de bloedhete zolder gekeken en ik heb alle drie patronen van de Aldi beesten, Josia de ezel, Woeffie de hond en ??? het konijn in het Nederlands. Of de vertalingen kloppen, weet ik niet, ik ga ze niet zelf maken, denk ik. Maar voor trouwe hobbydozen wil ik ze wel scannen. Newby's en eendagsvliegen moeten eerst maar een half jaartje meedraaien op het forum, vóór ik moeite ga doen. Ik weet wel dat Renske het niet verplicht, maar ik mag mijn eigen eisen stellen.

Helemaal mee eens!
ook helemaal mee eens . Het patroon patroon van joshi klopte ook niet een onervaren breister komt er niet goed uit ben ik bang. Vond de wol net makkelijk in elkaar zetten je hoeft door dat pluizen niet zo precies te zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 21:45
Ik vind de garens heel geschikt voor mijn poppenkleren. De pluizige voor poncho's of afwerkrandjes. Ik ben niet zo'n knuffelbeestenmaakster. Ieder zijn meug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2018 om 11:26
Da haakpakketjes van Lidl om katoenen beesten te haken heb ik niet in de schappen gevonden. Ik had ook geen interesse. Het wachten is nu op newby's die beweren de pakketjes gekocht te hebben, "maar de beschrijvingen zijn alleen in het Swahili en Azerbeidzjaans, heeft iemand de Nederlandse?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nikje78 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2023
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikje78 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2023 om 20:29
Beste Magtelt,

Ik weet dat het al even geleden is dat u over dit onderwerp wat schreef, maar heeft u de scans nog? Ik heb de set al een aantal jaren in de kast liggen en wilde ‘m nu gaan maken, maar er mist een patroon. Ouch
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2023 om 08:41
Helaas hebben de pakketjes de corona-opruiming niet overleefd. En waar de scans zitten op de laptop, weet ik ook niet meer. De garens zijn vast wel geschikt voor andere dierpatronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nikje78 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2023
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikje78 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2023 om 08:42
Jammer, dank u voor uw reactie 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns