Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Plotseling gehoorverlies update

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 09:56
ik zou onnozel worden als ik de hele dag en nacht een fluitketel zou horen. Wat ik mij afvraag, als de mensen zachter en zachter beginnen te praten, blijft de fluitketel dan even hard, of wordt dat minder of nog erger harder?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 13:50
Heb er nooit naar gevraagd . Volgens mij blijft het gelijk .

Weet wel dat het gekomen is na een behandeling van de KNO arts .
Er zat vocht achter zijn oor en door een sneetje kon dat verholpen worden . Niet dus .
Ik weet na al die jaren de naam van die arts nog .

De KNO arts heeft het altijd ontkend dat dat de oorzaak was . 50 jaar geleden was je minder mondig dan nu ten opzichte van artsen .
Ik weet nog dat onze huisarts een hoge hoed droeg .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 14:12
dan vraagt ge dat nu aan uw man mutti, maar wel een beetje harder dan dat ge een verwensing zou mompelen, zodat hij u verstaat en dan weet ik het seffens of dat die fluitketelgeluiden ook minderen of juist sterker worden bij gehoorverlies.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 14:38
Ik vind ook dat alle mensen zacht praten, maar dat heb ik altijd al gevonden. Waarschijnlijk altijd slecht gehoord.
Wat dat onnozel worden betreft Bep, dat zoals met gek worden. Je wordt niet gek wanneer je wil, dus ook niet onnozel. Je leert er mee leven. Die tractor of dat vliegtuig bij mij zijn te doen. Ik vind dat pompgeluid het vervelendst. Soms uren achter elkaar, tsssj tsssj tsssj tsssj..... En wat het vervelendste is dat ineens weg is en je weet niet sinds wanneer. En probeer daar vooral niet achter te komen,want dan is het er weer.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 14:43
Mijn Man heeft ook al jaren een fluittoon in zijn oor.  de Dokter zegt dat het beschadigd is door het werken met de flex. en andere te harde geluiden.

zelf hoor ik altijd een tv storen op de achtergrond. ach je went er aan.
oant Sjen
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 15:09
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik vind ook dat alle mensen zacht praten, maar dat heb ik altijd al gevonden. Waarschijnlijk altijd slecht gehoord.
Wat dat onnozel worden betreft Bep, dat zoals met gek worden. Je wordt niet gek wanneer je wil, dus ook niet onnozel. Je leert er mee leven. Die tractor of dat vliegtuig bij mij zijn te doen. Ik vind dat pompgeluid het vervelendst. Soms uren achter elkaar, tsssj tsssj tsssj tsssj..... En wat het vervelendste is dat ineens weg is en je weet niet sinds wanneer. En probeer daar vooral niet achter te komen,want dan is het er weer.


Ik vind mensen altijd te hard praten. Het doet me vaak echt pijn aan mijn oren.Maar niemand gelooft dat. Als ik wil dat ze zachter praten zien sommigen dat als een aanval op henzelf of als afkeuring van wat ze zeggen. Dat is ook vervelend.




Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 21:15
Originally posted by Cocos Cocos wrote:



Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik vind ook dat alle mensen zacht praten, maar dat heb ik altijd al gevonden. Waarschijnlijk altijd slecht gehoord.
Wat dat onnozel worden betreft Bep, dat zoals met gek worden. Je wordt niet gek wanneer je wil, dus ook niet onnozel. Je leert er mee leven. Die tractor of dat vliegtuig bij mij zijn te doen. Ik vind dat pompgeluid het vervelendst. Soms uren achter elkaar, tsssj tsssj tsssj tsssj..... En wat het vervelendste is dat ineens weg is en je weet niet sinds wanneer. En probeer daar vooral niet achter te komen,want dan is het er weer.


Ik vind mensen altijd te hard praten. Het doet me vaak echt pijn aan mijn oren.Maar niemand gelooft dat. Als ik wil dat ze zachter praten zien sommigen dat als een aanval op henzelf of als afkeuring van wat ze zeggen. Dat is ook vervelend.





dit herken ik zeg ook altijd praat eens zachter. Soms ook wel lastig vind ik.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2018 om 17:03
ge leert inderdaad met alles leven, maar ik heb toch al een paar keer die onnozelworden tegengekomen vooraleer het normaal werd.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns