Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boekenrek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boekenrek
    Posted: 10 Oktober 2018 om 09:10
Ik kreeg net een online folder van Blokker. De Tomado boekenrekken zijn terug, van metaal of hout, althans het leek op hout. Jeugdsentiment, wie had ze niet in de meisjeskamer hangen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2018 om 09:16
Ha-ha, bedoel je die rekjes van metaal met een zwarte draadrekconstructie aan de zijkanten en 3 gekleurde "plankjes"? Rood, geel en grijs voor zover ik me herinner. Die had ik ook op mijn kamer hangen. Nostalgie!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2018 om 11:53
Ja en toen ik trouwde heb ik ze laten hangen. De boeken heb ik wel meegenomen. Ik had later ook een "houten" boekenkast van Kant-en-klaar. Van de reclamespot Toedeloedeloedoe, kant en klaar. Mooi geen toedeloedeloedoe, hard werken om hem in elkaar te zetten. Ook die is achtergebleven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2018 om 12:00
Ja...ik had er ook ene!

Lollig
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2018 om 12:17
Ja, die had ik ook. In mijn herinnering met maar 1 "plankje". Maar als het standaard 3 had, dan zal het dat wel zijn geweest. Ik had er niet om gevraagd, maar misschien was dat een Sinterklaas cadeau? Dat herinner ik me niet meer. Ik vond het een onding en het ging dus ook niet mee toen ik uit huis ging.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2018 om 14:53
Ik ken ze wel, maar het is echt van voor mijn tijd. Maar zodra ik van dat gestanste metaal zie als trolley of weet-ik-wat dan roep ik altijd meteen Tomado.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns