Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte pop

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2019 om 21:06
Originally posted by bep bep wrote:

als ge dat op naald 10 breit denk ik dat ge een hok buiten moet bijmaken om het ergens te kunnen zetten.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2019 om 21:08
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Daar wordt ik gewoon even stil van .

Heerlijk als je op die leeftijd , dat nog kan doen ,en er ook nog iemand er een plezier mee kan doen .

Misschien kan het varken nog eens komen logeren
Dank je wel Mutti, Is nog vaak aan het haken knuffels, mutsjes, onderzetters voor de kerst of pasen. We vinden altijd wat. Ook geeft ze meestal voor de kerst een hele zak gehaakte spullen aan de voedselbank. Vroeger deed ze ook nog breien maar dat gaat steeds moeilijker met de handen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 19:02
Dat is super. Wat een lieve pop.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 21:12
bedankt Geerling
Back to Top
Nickie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2019
Locatie: Zuid Limburg
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nickie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2019 om 08:44
Heel mooi gedaan. Clap
Kinderen zijn dol op zelfgemaakte knuffels.
Vroeger heb ik  smurfen gehaakt maar, haken kan ik jammer genoeg niet meer ivm reumatische aandoeningen.  Smile
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2019 om 21:24
Bedankt Nickie, bij mijn schoonmoeder is het net anders om ze kan niet goed meer breien. Als ze wat gebreid wilt hebben dan vraagt ze dat aan mij en als ik wat gehaakt wil hebben vraag ik het aan haar dit kan ik ook niet goed. Onze dochter van 14 heeft niet zoveel tijd i.v.m de studie en die gaat nog steeds voor.
Back to Top
Nickie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2019
Locatie: Zuid Limburg
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nickie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2019 om 08:38
Ja, dat was hier hetzelfde. Ik heb vroeger heel veel voor mijn kleindochter gehaakt. Zij had de hele smurfenfamilie bij elkaar en ook zo nog veel andere gehaakte knuffels.
Ik vind, dat je met haken veel meer dingetjes kunt maken . Het is jammer dat ik het niet meer kan.
Maar ja, breien is ook leuk toch ? Smile
Leeftijd is niet belangrijk maar wat je met die jaren hebt gedaan wel.

Nickie's Hobbycorner
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2019 om 09:14
Alle handwerken zijn leuk .
Als breien en haken niet meer gaat kun je zelfs met punniken nog best leuke dingen maken



Het is doodzonde dat het uit het onderwijs pakket verdwenen is ,maar het moet dan wel gegeven worden door mensen die erzelf plezier in hebben en niet door mensen die het als een soort straf zien .

Ik hoop dat ik nog lang mijn handen kan gebruiken om de opdrachtjes van mijn dochter te kunnen maken .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2019 om 21:17
Nickie, is inderdaad dat je met haken meer leuke dingen kan maken. Vindt het zelf ook heel jammer dat ik dit niet kan.
Mutti ja alle handwerken zijn leuk ook punniken inderdaad of borduren, deed ik vroeger ook veel maar helaas lukt dit mij ook niet meer met me handen. Is ook jammer dat het niet meer op school is. Toen Britt in groep 5 zat mocht ze van die leerkracht als ze het werk af had gaan breien of haken ze had zelfs een boekje te leen gekregen van deze meester. Heb ook al eens gevraagd waarom dat niet meer gegeven werd maar dat kwam omdat er tijd gebrek is !!!! Ze zitten wel elke dag film te kijken daar kunnen ze dan best even iets van af halen om handwerk te geven. Handvaardigheid krijgen ze ook bijna niet. ook zo jammer.

Hoop zelf ook dat mijn handen me niet verder in de steek laten dan nu kan niet meer een uurtje breien achter elkaar maar daar heb ik me bij neer gelegd zolang dat nog gaat en soms ook heel langzaam maar we krijgen het toch klaar en dat is het belangrijkste. Maar of dat met 85 jaar nog is moeten we maar afwachten en is iets voor dan.
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2019 om 21:08
wat een leuke pop .
Geweldig dat je schoonmoeder dat nog kan doen .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2019 om 21:20
Originally posted by geerke geerke wrote:

wat een leuke pop .
Geweldig dat je schoonmoeder dat nog kan doen .
Dank je wel, ja echt super. Als je op visite gaat ligt er bijna altijd een haakwerkje op de tafel in de serre. Zolang dat er is weten we dat het goed gaat. Hopelijk nog voor langere tijd.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2019 om 21:35
Geweldig deftig is je donkere pop.
Back to Top
Nickie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2019
Locatie: Zuid Limburg
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nickie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2019 om 08:27
Ja, het is een echt heertje , dankjewel voor je complimentje Tongue
Leeftijd is niet belangrijk maar wat je met die jaren hebt gedaan wel.

Nickie's Hobbycorner
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns