Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Draakje nr 4...

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Draakje nr 4...
    Posted: 14 Januari 2019 om 10:41
En deze is alweer eventjes klaar...
Draakje nr 4...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 11:55
Ahhh, wat ziet die er (nog) onschuldig uit. Wacht maar tot het vuur uit zijn neusgaten gaat komen! Grapje, hoor. Ik heb bewondering voor zo'n mooi regelmatig haakwerk en de uitstraling en vormgeving die je een dier weet te geven.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 12:13
Heel mooi hij kijkt de wereld in met zijn grote kijkers
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 14:32
Een koninklijke draak. Moeten er geen zwarte rondekes als (neus)gaten op? Ik weet niet meer of het bij de anderen is, maar met zijn snoet zo volop in de lens valt het mij op.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 14:55

Bep al zijn voorgangers waren hetzelfde met de kleurverdeling...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 15:18
ik zie het ja. En toen is het me niet opgevallen. Waarschijnlijk omdat deze zo met zijn neus tegen de lens stond dat de neusvleugels me meer opvielen en ik de gaten miste.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 16:26
Ook deze is leuk!
december2011

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 21:19
prachtig zijn ze beiden
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 21:28
geweldig deze draken 
erg leuk
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2019 om 21:31
Mooi 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2019 om 08:36
In het rood heb ik hem inmiddels 3 keer gemaakt...
En in het blauw zwart maar 1 keertje...
Heb nog een groen met lichtgroen op de naald liggen maar ook die is al ver af...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2019 om 09:56
Prachtig gemaakt
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2019 om 19:07
Jeetje wat een schatjes
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2019 om 21:38
heel erg moooi
oant Sjen
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 19:03
Deze draak ziet er lief uit.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2019 om 11:48
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties...
Het voelt hier op het forum echt als een warm bad!!!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 11:06

Nog niet af maar wel al een heel eind gevorderd inmiddels...
Nummertje 5 in het groen ...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 12:45
Jij hebt echt de drakensmaak te pakken. Het ziet er al heel mooi uit! Wanneer je ze in regenboogkleuren haakt, kan je ze gezellig op een rijtje zetten.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 13:05
Dat zou je bijna denken Kamilla...
De eerste haakte ik op verzoek maar werd toen hij klaar was in verband met andere kosten niet afgenomen...
Dus bleef ik achter met een schele draak in rood/geel...
Kreeg daarna het verzoek om een groene draak te maken maar hier hoorde ik nadat ik al een eind was begonnen helemaal niks meer van...
Dus halverwege heb ik deze maar opgeborgen van maak ik wel af als ik weer iets hoor...
De eerste draak waar ik mee bleef zitten was geen probleem hij was af en zelf vond ik het ook altijd al een lieverd...
Deze draak werd op de dag van ons trouwen alsnog verkocht aan iemand anders die er helemaal verliefd op was en de foto voorbij had zien komen...
Daarna kwam al snel het verzoek van een vriend van deze persoon of ik hem nog eens kon haken zijn zoon was er helemaal weg van...
Zo gezegd zo gedaan wederom in rood/geel en deze werd in 2017 met de kerst cadeau gedaan aan zijn zoon...
Hij moest in de auto zitten en was echt een deel van de familie geworden als ze samen onderweg waren in de auto praatte de jongen graag tegen zijn draak...
Krijg ik een half jaar later een bericht of ik hem nog een keer kon haken in rood/geel...
De auto waar de draak altijd met dit gezin meeging was gestolen inclusief de draak die erin zat...
Zoon was helemaal verdrietig want zijn draak was weg...
Nou die heb ik dan nog een keer gehaakt eind vorig jaar...
Een volgende meeting kreeg ik de vraag of ik die leuke draak nog eens wilde haken in het blauw met zwart omdat hij dan helemaal bij de auto past...
Zo gezegd zo gedaan hij wacht nu tot het seizoen begint zodat hij afgegeven kan worden aan zijn nieuwe eigenaar...
En ja aangezien mijn voornemen dit jaar is om toch ook een beetje wat oude nog slingerende projecten af te maken of ze te verlossen en weg te gooien kwam ik de groene weer tegen...
Aangezien hij al een heel eind af was kon ik het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te doen...
Dus heb ik maar besloten hem gelijk naar beneden te brengen en hem af te gaan maken...
Zodoende ben ik weer volop aan de gang...
Deze heeft nog wel geen eindbestemming maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet alsnog ga kwijt raken...
En anders heb ik op dit moment een best wel lege kast en blijft hij lekker nog eventjes bij mij ...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 13:18
Wat een verhaal: een gestolen auto compleet met draak. Heel lief van jou om een nieuwe draak te haken. Draakje wordt met zoveel liefde toegesproken.

Maar mensen die jou vragen iets te maken en dan nooit meer iets laten horen... Je kan toch slecht een notariële akte voor een draak laten opstellen. Vaak vragen ze iets in een opwelling en zijn het kort daarna weer vergeten zonder te beseffen wat voor werk er aan te pas komt.

Succes met alle drakenklusjes!   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns