Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ouder worden

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 09:26
Goed opgelost bloem...
Die van mij zegt dat heb ik je gevraagd terwijl ik af en toe sterk het idee heb dat hij denkt dat hij het gevraagd heeft en het niet daadwerkelijk heeft uitgesproken maar oké...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 17:47
Ja, die ken ik ook. Ik denk dat mijne dan bedacht dat hij iets tegen me moest zeggen of iets aan me moest vragen en achteraf dacht dat hij dat dan ook gedaan had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 22:08
Ons moeder is ook niet doof. Hare tv kan niet luider want de streepkes zijn op. Maar zij lost het op door txt 888 denk ik op te zetten dan is alles ondertiteld en nog altijd heel luid. Ik vroeg of ik een afspraak moest maken bij zo'n hoorcentrum, maar dat was bijlange nog niet nodig.

Mijn schoonmoeder is ook niet doof. Hoorapparaten langs de twee kanten en nog verstaat ze u niet. Het nadeel is dat ze dus ook harder begint te praten en ge kent dat in zo'n zorgcentrum : de lievelingsbezigheid van die menskes daar is roddelen. Roddelen kunt ge het in feite niet noemen bij haar het is meer iets zeggen over iemand (en ge moogt niet naar die persoon kijken zegt ze dan eerst nadat ze de beschrijving heeft gegeven van waar die persoon zit en wat ze aan heeft) zo stillekes dat iedereen het heeft gehoord. Maar ze heeft niks gezegd.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 08:32
In het verzorgingshuis kan je de tv volgen op de gang .
Als je dan wat vraagt moet je harder praten ,er is niet bovenuit te komen
Op een gegeven moment of het verplicht was of dat ze ze van het huis kregen hadden ze een app dat op de tv stond en dan een beugel waaraan voor ieder oor een dop zat ,het was draadloos .
In de kamer was het dan wat rustiger ,want de ouderen die nog redelijk konden horen klaagden over geluidsoverlast .

Het was ook een mooie oplossing voor de studenten , toen de vrijgekomen kamers aan studenten verhuurd werden .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 19:46
Een ringleiding
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns