Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

onduidelijk patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Laurenske View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Februari 2019
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Laurenske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: onduidelijk patroon
    Posted: 19 Februari 2019 om 23:07
Ik brei een vest  uit Lang Yarns magazine 230.Van  patroon Omega * snap ik de mindering  en meerdering van het voorpand niet:
Er staat afwisselend elke 2e +4 rij  1 steek opvallend minderen.en Tegelijk voor de kraag elke 2e rij 1 steek opvallend meerderen in patroon I. Er wordt  bij vermeld dat je de tips moet gebruiken, maar ik kom er niet uit.
Iemand dit vest ook gebreid ?
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2019 om 08:58
Hallo Laurenske, misschien ff voorstellen in de rubriek voorstellen zodat wij het beetje meer over jou te weten komen. Helaas ken ik het vest niet maar misschien is het beter om een foto of iets dergelijks te plaatsen voor meer duidelijkheid. Veel succes in ieder geval!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 10:38
Nee we zijn een forum en hebben niet alle bladen in de kast achter ons staan.
Maar als ik het zo lees denk ik op het 1e moment dat je dus mindert aan de kant van je armsgat en aan de andere kant van de kraag.
Dit doe je meestal tegelijkertijd (= op dezelfde hoogte) maar niet op dezelfde manier omdat de kraag dan op een armsgat zou lijken.
Dus aan de kant van het armsgat minder je op toer 2,6,8,12,14 enzovoorts, ik zou dit op een blaadje schrijven en het dan afvinken
en voor de kraag meerder je op toer 2,4,6 enzovoorts (dat is eigenlijk iedere keer dat je daar langskomt)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 11:42
Wat staat er dan in die tips .?

Opvallend meerderen en minderen wil zeggen dat je het juist moet zien .

Voor de rest is het zoals LW geschreven heeft .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns