Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

net goed gegaan

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: net goed gegaan
    Posted: 21 Februari 2019 om 11:47
Mijn dochter is met gezin een weekje in Zeeuws Vlaanderen .

Natuurlijk ga je dan ook naar Belgie want dat is gewoon buitenland en oer gezellig .

Maar ze hebben ook andere verkeersregels .

Komen ze bij een groen stoplicht terwijl de brug om hoogstond .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 11:56
Oeps!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 12:18
Oh wat eng! Ik zou denken dat er toch ergens door iemand een vergissing gemaakt is.

Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 12:20
😨😱
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 13:04
Je zou bijna denken die Belgen he ...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 13:26
Ik ben dol op Belgie , het zal wel een stroomstoring geweest zijn en dat kan overal gebeuren ,maar je kijkt wel gek op als je aankomt rijden .

Ik vraag me af wat een zelfrijdende auto dan zal doen ,op het licht letten of zien dat de brug openstaat . ?





Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 14:59
Misschien was het stoplicht voor de scheepvaart 
verkeerd geplaatst. ;-D

december2011

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 17:53
Ergens in Nederland ging het eens mis met de Tomtom, die zei: "U slaat hier rechtsaf", wat een vrouw meteen deed en zó de plomp in reed. Er was niet gezegd dat ze op de pont moest wachten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 18:17
Als ik de foto vergroot ,zie ik eendjes zwemmen ,ik denk dat het groen was voor de eendjes.

Wij hebbeb hier ook zo,n ongelukkige kruising .

Rechtsom groen ,nog geen 5 meter verder staat er een rood stoplicht .
Als je bekend bent is het geen punt ,maar het is een vreemde kruising .

Een rotonde was te duur .
Ik kan me nog een vehaal herinneren van Bep over iets geks in Nederland .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2019 om 16:28
Ze hadden geloof ik per ongeluk de busbaan afrit van de snelweg genomen, dat zijn ook best bijzondere dingen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 09:24
Dat kan vlakbij ons ook, je moet alleen de slagboom doormidden rijden. Met een goede koeienvang op de SUV zal dat lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 09:38
Het engste wat ik heb meegemaakt is een spookrijdster .
Eigenlijk was het een spook stilstaander .

Het was in een klein tunneltje in de buurt van Rotterdam met een scherpe bocht met slecht overzicht

Na de bocht stond een auto tegen de rijrichting tegen de wand gedrukt .

Stoppen was voor ons onmogelijk ,mijn man gooide z'n alarmlichten aan en riep in het passeren tegen die vrouw dat ze dat ook moest doen .
Het was nog voor de tijd dat iedereen een mobiel had .
We zijn die plek nog vaak gepasseerd maar je denkt er altijd weer aan .

Een zwaailicht is voor particulieren terecht verboden ,maar in dit geval was het handig geweest
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 10:07
Laatst waren de slagbomen bij Magtelt stuk en toen heb ik overwogen de busbaan afrit te nemen = zo veel korter, maar toch braaf geweest.
Ik heb ooit bijna een persoon ongelukkig gereden, zijn/haar geluk was dat de hond die uitgelaten werd een gouden terughaler was.
Ik zag de hond eerder dan de eigenaar - ik snap niet waarom je midden in de winter in het onverlichte buitengebied een hond uitlaat
terwijl je van top tot teen in donkere kleren gehuld bent. Zo dom. Zo goed dat ze tegenwoordig steeds meer lampjes dragen, al is het alleen maar de hond.
Ik krijg het altijd nog benauwd als ik er aan terugdenk.
Dat ik met de motor tegen het asfalt gekwakt ben en met de auto in de vangrails gehangen heb heeft minder indruk gemaakt.
Wel van geleerd, maar ik raak daar niet benauwd van.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 12:58
Zwarte fiets, donkere kleding en geen verlichting, dat is ook vragen om aangereden te worden op winterochtenden en -avonden. In Apeldoorn hebben fietsen vaak voorrang, maar je moet ze wel kunnen zien, als ze die nemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 22:32
en dat is dus zo'n reden waarom ik met toegenepen billen, uitpuilende ogen, me vasthoudend aan vanalles en nog wat hypernerveus in de auto zit.


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2019 om 18:04
Wat dacht je van paarden zonder verlichting of tenminste reflectie .

Mijn man had vorige week nog een paard en berijdster die uit de duinen kwam plots voor de auto . Het paard begon te bokken en wierp z,n berijdster af . Ze was met een vriendinnetje dat helemaal in paniek was .

Mijn man kreeg het paard rustig en o ja nog bedankt mijnheer dat u onze dochter met de auto naar de manege hebt gebracht ,het gaat weer goed met haar, de verwonding viel mee . Ook het paard is zonder verdere brokken op de manege gekomen .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2019 om 20:51
Eng verhaal, Mutti. Knap dat je man een vreemd paard rustig kreeg.

Ik kan me herinneren dat ik zo'n 30 jaar geleden bij schemering op een onverlichte landweg met veel bomen en struiken een rolstoel aantrof vlak na een bocht. Ik kon nog wel uitwijken maar die persoon had wel een riskante plaats uitgezocht om stil te blijven staan. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns