Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Terug van weggeweest

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
CJP View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2019
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CJP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Terug van weggeweest
    Posted: 28 Maart 2019 om 15:19
Ik ben na heel wat jaartjes terug.
Heb hier mijn vriendin tdv leren kennen.
En heb hier vroeger altijd de creaties geplaatst die mensen naar Renske stuurden.
Het begon weer te kriebelen vandaar dat ik weer terug ben.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2019 om 16:24
Welkom terug CJP...
Dat er maar weer hele mooie dingen van de naald mogen rollen en wij het natuurlijk mogen aanschouwen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2019 om 09:11
Welkom terug. Begon het forum of het handwerken te kriebelen?

Ik heb hier nl.dutchy leren kennen en ik stuur haar nog altijd poppen, die ik aangekleed heb voor de verkoop voor Kika en Pink Ribbon.

En via het forum ben ik sponsor geworden van schoolmeisjes in Sri Lanka.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2019 om 09:20
Welkom terug. Ik gluur hier maar af en toe, heb meerdere hobby's waarvan ik niet alles kan laten zien, zoals boeken lezen en veel van mijn tijd verdoen achter de laptop.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2019 om 12:01
Hé Corine en welcome back!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2019 om 09:58
Welkom
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2019 om 11:36
welkom back
Back to Top
CJP View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2019
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CJP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2019 om 16:14
Hallo Magteld,

U bent er ook al jaren bij, en bent u nooit weggeweest?
Ik zag het direct toen ik mij weer aanmeldde, ik herinner u nog asl een goud eerlijke vrouw, met en goede mening.
Ik miste het forum toch wel, en het handwerken  doe ik nog steeds, alleen nu meer haken als breien.

groetjes, Corine
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2019 om 17:47
Welkom terug op het forum.

Had jij dan vroeger een andere naam?
Succes met het handwerken.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 08:14
Leuk dat je weer terug bent.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 08:47
Welkom terug.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 09:32
Ik ben inderdaad nooit langer dan een paar dagen weggeweest. Ik ben ook naar een paar hobbydoosdagen geweest en zelf heb ik er een paar gegeven. You tube bestond nog niet, denk ik. Op zo'n dag ging ik naast mensen zitten, die een techniek wilden leren en na een paar minuten konden ze bezemsteelhaken of tunisch haken. Onze huiskamer is aan het dichtgroeien door mijn mans hobby, tankmodellen verzamelen. Daarom is het nu te klein bij ons om zo'n 10 á 15 mensen tegelijk te ontvangen.

Ik ga elke donderdag naar een soos, waar ik aan de handwerk/kaartenmaaltafel zit. Ik heb daar al twee dames besmet met het poppenvirus. Een derde is gestopt met poppenkleren maken en heeft mij haar poppen gedoneerd voor Kika.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
CJP View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2019
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CJP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 12:53
Volgens mij was ik hier toen gewoon Corine en mijn vriendin was tdv.
Back to Top
CJP View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2019
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CJP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 12:56
Ik heb hier ook eens een hobbydoos dag georganiseerd.
Ben zelf nooit ergens geweest want zat altijd met vervoer.
Back to Top
CJP View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2019
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CJP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 12:57
Ik kan mijn oude account niet meer open vandaar dat ik een nieuwe aangemaakt heb met een andere naam.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2019 om 15:12
Je kreeg een wachtwoord, dat uit letters en cijfers bestond, niet iets dat je makkelijk onthoudt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2019 om 10:06
Welkom terug.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2019 om 15:08
welkom terug.
oant Sjen
Back to Top
GeJanna View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 April 2019
Locatie: Maastricht
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer GeJanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2019 om 13:57
Hoi allemaal, ik ben / was Geesje in mijn vorig leven ,...... en kon mijn oude account niet meer gebruiken.
Ik was hier sinds 2005.. nu ben ik dan GeJanna,
Toen Face Book begon ben ik helemaal doorgeslagen.
Nu probeer ik weer een beetje normaal te doen,,,,,,,😂
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2019 om 14:23
Hallo Geesje. Gezellig dat je weer komt kijken. Welkom.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns