Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Terug van weggeweest

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2019 om 19:46
Leuk Geesje dat je er ook weer bij komt
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2019 om 21:00
Welkom terug!   

In jouw vorige profiel stonden handwerken, pianospelen en zwemmen als hobby. Handwerken zal je ongetwijfeld nog graag doen. Heel veel plezier op het forum.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2019 om 08:32
Leuk dat je terug bent, Geesje.

Ik denk dat we een heleboel leden zijn kwijtgeraakt aan Pinterest, Facebook en andere internetclubs. Ik hoop dat die de weg terug ook vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
GeJanna View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 April 2019
Locatie: Maastricht
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer GeJanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2019 om 19:46
Allemaal Dank je wel voor het warme Welkom.
Ik beoefen nog alle hobby’s, behalve piano spelen, kan het niet aan door het overlijden van zoon, en man.
Maar doe wel aqua- fit, is 5 minuten van mijn huis,.
Ik heb / had het heel leuk op Face Book, want ik ben bij veel groepen dat met mijn hobby te maken heeft, Knuffels voor Goede Doelen, en heb al heel wat kindjes blij kunnen maken.
Maar het is doorgeschoten door met cals, mee te gaan doen, en ging mijn eigen verzonnen knuffels op de achtergrond verdwijnen. En gelukkig heb ik mij zelf tot orde geroepen.... Op Tijd ........😂😂😂😂
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2019 om 08:06
Dat hebben we soms nodig. Ik heb mezelf laatst ook bij het nekvel gepakt en goed doorgeschud. Ik heb de neiging om poppenkleren terzijde te leggen, als de laatste draad is afgeknipt. En dan zit ik na verloop van tijd met een hele berg onafgemaakt spul. Draden wegwerken, knopen en drukkers aanzetten. Ik moet leren dat iets pas af is als het echt af is. En dan pas aan iets nieuws beginnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2019 om 17:13
En dat is heel moeilijk weet ik uit ervaring .

Maar soms is het licht te slecht o.i.d en pak ik een nieuw werkje wat ik wel met minder licht ,zoals bij de TV kan zien, en dan is het kwaad alweer geschied .
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2019 om 19:02
Ja Magtelt ,precies zo had ik het ook, nu probeer ik het eerst af te maken en dan pas met iets nieuw beginnen
groetjes geesje
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2019 om 19:03
Ik zie mijn oude account, ooohhhh dat vind ik leuk,
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 08:32
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

En dat is heel moeilijk weet ik uit ervaring .

Maar soms is het licht te slecht o.i.d en pak ik een nieuw werkje wat ik wel met minder licht ,zoals bij de TV kan zien, en dan is het kwaad alweer geschied .


Ik zit meestal lekker bij de tv te breien of haken, en wol voor het nieuwe project ligt dan al binnen handbereik. Afwerken doe ik liever overdag bij daglicht. Maar dat zou ik dan meteen de volgende dag moeten doen, en dan beginnen de smoezen om het uit te stellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 11:08
Ook welkom terug met je oude account ...
Afmaken is ook hier niet mijn sterkste kant...
En er komen altijd weer nieuwe dingen voorbij die dan oh zo leuk zijn en ik wil gaan maken...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 12:51
Zo herkenbaar is dit. Dingen niet helemaal afmaken. Volgens mij is het omdat bij de laatste puntjes het uur van de waarheid komt. Is het zoals ik gedacht had? Past het? Staat het mooi? Heeft de pop/het beest een leuk kopje? Als het klaar is is het klaar. Bevalt het niet is er maar een optie uithalen of weggooien. Oh nee, dat zijn er toch al 2. Allebei even vervelend.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 16:31
Dat heb ik niet zo. Ik maak een klus ook echt af. Misschien komt het omdat ik hoofdzakelijk dingen maak vanwege een bepaalde noodzaak en functionaliteit. Lekker bezig zijn komt daar wel bij maar is niet het belangrijkste. Hoewel ik begrijp dat enthousiasme voor een nieuw werkstuk heel sterk kan zijn.    
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns