Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dromen mag altijd...

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2019 om 14:38
Magtelt ik zat nog eens even te lezen hier en moest bij jou opmerking toch denken aan het nieuws...
Al die mensen die opgelicht zijn door die man waarbij je online een crowd funding kon opstarten...
Te erg voor woorden...
Had er zelf ook niet aan gedacht om het op die manier te doen...

Hebben er nu ( ben inmiddels al met 2e ontwerp aangevangen ) iets langer over na kunnen denken...
We hebben pas geleden bij ons bij de jeugdsoos een mooi boekje laten drukken met de activiteiten van het aankomende seizoen...
Dit zag er echt fantastisch uit dus ik ga het ook op die manier doen...
Misschien eerst starten met een 100 stuks of zoiets om te kijken of er überhaupt interesse voor is...
Om wat het kost maak ik me niet druk dat komt wel goed...
Hoe het eruit komt te zien laat ik over aan mijn man die is handig met dat soort dingen...
Het boekje van de soos heeft hij tenslotte ook gemaakt...
Voorlopig eerst eens tijd zien te vinden om mijn ontwerpen verder af te maken...
Zoveel nog te doen voor de kerst ( cadeautjes haken ) dat ik echt eens streng tegen mezelf moet worden en deadlines moet gaan stellen...
Back to Top
GeJanna View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 April 2019
Locatie: Maastricht
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer GeJanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2019 om 14:58
Hoi Suzie, ik heb op je blogspot al leuke eendjes gezien, is al een poosje gelden.
Ga straks ook nog even kijken, ik vind het juist leuk om van die kleine en makkelijke
creaties te maken, en mijn eigen ideeen , heb er al heel wat dozen vol naar
Goede Doelen gestuurd.     Ik wens je veel Succes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2019 om 07:59
Ton heeft meegedaan met crowd funding voor een strip over Gelderland. Hij kreeg een uitnodiging voor de introductie en toen hij aangaf niet te kunnen komen, kreeg hij het boek opgestuurd. Op Marktplaats zijn we ook nooit belazerd. Ik was wel een keer nijdig toen Ton Kuifje spullen op Catawiki zette en aangaf dat de porto in Nederland gratis was. Dat werd verkeerd doorgegeven en een Nederlander in Frankrijk deed zo'n laag bod, dat hij een ding gratis kreeg, zo duur was de porto. IK vind dat ook een rare site, iets dat je aanbiedt moet een bepaalde minimumprijs hebben, maar iemand mag daar een euro op bieden op het laatste moment en dat is dan de prijs. Er zou ook een minimum biedprijs moeten zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
GeJanna View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 April 2019
Locatie: Maastricht
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer GeJanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2019 om 08:46
Hoi Magtelt , ik ken de site niet, je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt, ik ga eens kijken.
Groetjes en een fijne dag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns