Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon Dumbo

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2019 om 09:02
Goedemorgen Lidia en Niania, heel hartelijk dank voor jullie uitleg en het stukje haken dat was het om tezien waar ik vast mee liep, ik wil jullie heel hartelijk danken voor jullie inzet, en oplossing , en Lidia sorry dat we verkeerd begonnen zijn , maar ik ben blij dat ik nu verder kom met alles hartelijk dank voor alles en ik hoop dat ik dit niet nog eens mee maak, ik ben echt geen starter in haken maar dit snapte ik totaal niet en toch zo simpel uiteindelijk, maar goed ik kan verder dank zij jullie Dames ClapClap voor jullie   Big smile ik laat jullie wel het eindproduct zien ( als je dat wil) maar nogmaals hartelijk dank Hele fijne dag en groetjes van mij Femmie
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2019 om 12:59
Fijn dat we je hebben kunnen helpen

ik ben hem verder aan het haken 
het hoofd is af en de eerste poot ook
mocht je nog ergens tegenaan lopen dan wil ik je graag helpen 
succes met de rest van dumbo

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2019 om 13:57
Beste Haaklover, als er fouten in een patroon staan ben je nergens. Het is allemaal goed gekomen.
Als je nog eens een vraag over een patroon hebt. Het hele stuk neertypen zoals het in het patroon staat, zonder eigen inbreng, dat werkt verwarrend.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2019 om 15:19
Hoi Lydia ik heb ervan geleerd ik wist het gewoon niet hoe het moest maar tis goed gekomen. Dank je wellll voor al je hulp net als van Niania

Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2019 om 09:51
Goedemorgen Niania,

Ga ik met de oren ook problemen ondervinden????, ik moet nog 2 pootjes haken dan is het hoofje en lijfje klaar en pootjes en dan moeten de doren heb jij daar toevallig een voorbeeldje van hoe het gaat worden want als ik het goed voo kijk moet je met 2 kleuren samen haken???? ik wacht met spanning je berichtje terug af 
groetjes van mij Femmie
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 10:24
Hallo haaklover,

Ik heb 2 dagen niets aan dombo gedaan heb het erg druk gehad
waarschijnlijk ga ik vanmiddag naar de oren kijken hoe of wat
Ben jij in de tussentijd al verder gegaan of nog niet 

met vriendelijke groet van niania
Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 13:13
Hoi Niania jA Ik ben zeker verder gegaan zonder problemen  met de koppie en zijn hoedje si al klaar net als de poten en het lijf en de sjerp is ook klaar geen problemen ondervonden maar de oren gaan kleuren roze en blauw afgewisseld , maar het staartje moet nog en dan de oren maar het is lastig omdat er geen foto van is dat je kan zien wat je doet. maar ik ga straks verder kijken met de dombo ( iemand wacht er op hahah) 
groetjes Femmie
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 17:11
volgens mij moet je gewoon 4 oren haken 
2 met roze en 2 met blauw
en dan haak je een roze en een blauwe aan elkaar en dat 2 keer 
dan heb je 2 oren 
zie foto


Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 17:19
Owew tovh 4 x 2 x blauw en 2 x roze ik was al begonnen maar t patroon liet mij denken dat ik 2 rgels roze moest en 2 regels blauwa oww ok dan maak ik 4 oren van 2 kleuren opgelost wat 2 om 2 rijen met roze of blauw is ook geen gezicht hahahahaha 
Groetjes Femmie
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 17:46
ik zit nu naar het patroon te kijken 
maar ik weet denk al wat ze bedoelen 
je haakt de kleuren aan elkaar vast
je haakt lossen en aan de ene kant van de losse rij haak je blauw en 
aan de andere kant van de losse ketting haak je met roze 
zodat je de oren niet aan elkaar hoeft te haken 
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 
zo niet dan ga ik het voor haken en plaats ik een foto.
laat maar even weten 

niania
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 17:48
Je kunt ook de roze binnenkant één toer en één vaste kleiner haken dan de blauwe buitenkant, en dan omhaken met blauw. Dan zie je het aanhechten bijna niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 18:26
t kwartje wil niet vallen , ik wil graag met je mee kijken want zien kan ik meer mee dan anders sorry ik ga wel stoppen krijg zo visite dus is het morgen dat ik je zie , fijne avond en tot snel dan 
liefs Femmie
Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 18:30
Niania HEt kwartje wil niet vallen want dan moet je met 2 bollen in de weer dan>???? ik wil heel graag met je mee kijken op de foto dan sorry ik moet stoppen krijg visite tot morgen dan kan ik gaan kijken  groetjes Femmie
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2019 om 18:34
het gaat er zo uitzien en dan op het laatst heb je denk ik 1 opening die je dicht haakt 


Back to Top
Haaklover View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaklover Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2019 om 09:32
Hoy Niania Goedemorgen, wat ja tuurlijk heb wel zo zitten kijken maar dacht he nee toch maar ja dus wel oke ik ga de boel uithalen en opnieuw starten.
Dankjewellll Groetjes Femmie

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2019 om 09:48
Als je de link die Lidwina geplaatst heeft zie je dat ze 2x op 5 lossen haken 1x in het roze en 1x in het blauw .

Bovenaan het oor haak je de flappen aan elkaar .

Ze geven zelf toe dat het nogal ingewikkeld is , en geven daarom ook nog een alternatief .

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns