Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bril kapot

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bril kapot
    Posted: 15 April 2019 om 18:16
Gisteren kwam ik overeind en stootte ik met m,n hoofd ergens tegenaan en ook met de zijkant van mijn bril .

Dat doe je wel eens meer ,maar de bril zat niet lekker meer .
Zonder bril zie ik niets ,dus kon ik niet zien of er iets verbogen was .

Mijn man zag niets .

Vanmorgen eerst opzoek naar mijn vorige bril en jawel hoor er is iets aan de hand bij de aanzet van het pootje .

Opticien dicht op Maandag en Dinsdag .
Met mijn oude bril kan ik wat zien , maar het zijn zwakkere glazen en ik wordt er nog misselijk van ook .


Nu hoop ik maar dat hij nog gemaakt kan worden , anders moet er weer gemeten worden en dan duurt het wel even voor ik weer een nieuwe heb .

Wat zit je dan ineens om het hand .


Ik ga eens kijken of ik een 2 recht 2 av boordje met licht garen kan breien .
Typen gaat nog net maar de letters lopen in elkaar over dus lezen gaat ook moeilijk .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2019 om 20:48
Volgens mijn mede-zwemmers moest ik in het race gedeelte van het zwembad zwemmen omdat ik een zwembril op heb.
Nou volgens mij zwem ik als een natte krant en heb ik de zwembril alleen maar om mijn lenzen niet kwijt te raken.
Ongeveer a la Mutti, dan ben ik nog niet jarig dat duurt vast weer een eeuwigheid LOL
Laten we hopen dat de opticien niet de hele week dicht is omdat er een goede vrijdag is. En dat het pootje goed gezet kan worden.
Ik leef met je mee, brillen wat een gedoe - want naast de lenzen heb ik ook een bril en daar ook al het nodige mee meegemaakt Geek
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2019 om 22:15
Heb je geen zonnebril op sterkte? Hopelijk kan je woensdag even terecht. Voor vaste klanten wordt er vast een mouw aan gepast.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2019 om 13:04
Misschien heeft hij nog wel hetzelfde montuur zodat alleen de glazen moeten overgezet worden. En dat is zo gepiept. Mijn vorige was een rode en nog geen jaar oud en zomaar ineens had ik een theaterbril uit vroeger jaren. Het oor was op het scharnier afgebroken en dat blijft niet zitten. Naar de optieker en hij had nog hetzelfde montuur in het kakbruin en blauw. Dus de blauwe genomen en glazen overgezet.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2019 om 18:37
De opticien heeft de fabrikant gebeld en bij het pootje had het gelaste voorstuk losgelaten .

De fabrikant kan dat stukje vernieuwen en dan is de bril weer piekfijn in orde .

Kosten 50 euro ,maar een nieuwe bril komt op 800 euro .
Ik heb eigenlijk niet gevraagd of er soms nog garantie op was,dus heb ik thuis de rekening opgezocht maar hij was net 3 jaar oud .
Ik zal er nog naar vragen als ik hem weer op ga halen ,maar het is een prima bril waar ik met alle cilinders en wat er nog meer inzit voor aanpassingen , goed kan zien en hij draagt prettig . Niet te zwaar dus geen last van zakken ,en ik heb altijd weinig keus in monturen want de meeste zijn te groot .

Probleem opgelost en ik zal blij zijn als ik weer normale letters kan zien ,want je wordt hier wel moe van .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2019 om 01:47
Dat valt dan dik mee.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns