Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

foto van kleurige jas

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: foto van kleurige jas
    Posted: 17 April 2019 om 00:34
Ik ben op zoek naar (een foto van) zulk een jas. O.K. het is een jas welke vrij veel gedragen werd zo tussen 1992 en 1998 zoiets. Werd door iedereen gedragen, jongen, meisje, man, vrouw. 
De tekening is enkel ter info hoe die jas er ongeveer uitgezien heeft.  
In ieder geval, bedankt om al te kijken. Misschien heel misschien dat er toch nog iemand er een foto van heeft. 
Maar ik zeg altijd, wie niet vraagt, komt niets te weten. En als je niet probeert, zul je het ook nooit teweten komen



Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 08:09
Kan hem me zo voor de geest halen nog ff gezocht op google maar niet kunnen vinden...
Helaas kan ik je er verder niet bij helpen...
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 09:30
Bedankt voor de moeite, misschien dat iemand alsnog ooit zo'n jas gedragen heeft en daar ooit (hoop ik) eens een foto van gemaakt of laten maken heeft. In iedergeval, het was toch een prachtjas om te zien (en denk) ook om te dragen. Ik weet nog dat er veel zulk een jas droegen. 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 11:30
Was dat geen baseball jack?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2019 om 11:49
Dat weet ik niet, ik dacht dat die gemaakt was met Laura Ashleystoffen. De jassen had je in korte en langere versie, met en zonder kap en de flap ging ofwel naar links toe ofwel naar rechts. (tekening hierboven die sluit naar links)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2019 om 18:35
Bomberjack ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2019 om 12:02
Op zoek naar modebladen uit de jaren 90. Misschien ook zelfmaakmodebladen. Maar waar?

Kan het Oilily geweest zijn? Die maakten kleurige kleding.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2019 om 12:37
Ik ken alleen kaweekes en regenfrakken die zo veelkleurig zijn.

Misschien vindt ge het hier tussen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2019 om 13:53
Bep wat is een kaweeke?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2019 om 01:45
Een kaweeke is zo een regenfrakske dat ge helemaal in de zak kunt vouwen en dan met zo klipskes rond uw middel kunt dragen. Heb juist opgezocht en het heet in het echt K-Way. Hier wordt het een kaweeke genoemd.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2019 om 21:34
Ik ben benieuwd of je je jas gevonden hebt?

heb colorblock windbreaker jassen gevonden via google van tommy hilfinger en helly Hanson. 


er staan er meerdere zoals deze; 
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2019 om 00:13
Bedankt voor de moeite die gedaan hebt Judy, maar dit zijn ze niet, en ik heb de jas zelf ook nog niet gevonden. Maar dat zal wel komen, als ik de juiste stofjes vind, dan maak ik die dan wel zelf. (klein kunstje voor mij he)
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2019 om 18:57
heb je de juiste stofjes gevonden? Ik ben heel benieuwd wat je nu precies bedoelde;)
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 00:37
echt nog geen tijd gehad om te gaan snollen. (zorg voor broer eh) dus..

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns