Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hapje cultuur

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2019 om 09:10
Ja, die in Vledder. Moeten we zeker eens naar toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2019 om 12:59
Museum Valse Kunst in Vledder? Of nog iets anders?

Met Facebook doe ik nooit iets; mijn man wel, misschien een tijdelijke storing geweest?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2019 om 12:21
Er blijken allerlei leuke musea in de omgeving te zijn. Ik zag zelfs iets over nagemaakte kunst, daar kun je vervalsingen zien van bijvoorbeeld De Nachtwacht.

Ik kon een paar dagen geleden mijn verhaal niet meer kwijt op Facebook. Ik kreeg wel een kadertje, maar intypen ging niet. En toen ineens weer wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2019 om 10:19
Ik was een tijdje afwezig en toen kon ik niet meer inloggen, maar vandaag is het weer gelukt. Natuurlijk is alle achterstand niet meer in te halen :(, dus ik val er maar gewoon weer in nu...

Dit lijkt me erg leuk om eens te gaan kijken. Binnenkort krijgen we hopelijk wat meer tijd en we hebben onszelf voorgenomen wat vaker een dagje ergens naar toe te gaan. Trouwen hoeft niet meer, dat hebben we ruim 25 jaar geleden al gedaan, haha, maar de rest lijkt me echt de moeite waard om eens een dagje aan te besteden, dank je voor deze tip!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2019 om 08:58
Is dus gelukt
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2019 om 08:58
Machtelt het is iets heel geks ik krijg de berichten binnen op mijn laptop en op mijn tablet .

Õp mijn laptop kan ik ze beantwoorden maar op mijn tablet krijg ik een rode waarschuwing error ik heb geen toestemming om en nog een heel verhaal dat ik niet mag antwoorden .
Ik moet inloggen gebruikersnaam wachtwoord enz enz dat lukt niet .

Dit bericht van jou stond op mijn tablet proberen te antwoorden reply
lukt niet ,loop naar mijn laptop ,staat het zelfde bericht en nu kijken of ik kan antwoorden .
Zo ja iemand een idee .
Ik heb in ieder geval verbinding via een omweg
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2019 om 08:32
Tablet? Smartphone? Je antwoord staat er.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2019 om 17:21
Even een proef ik kan ineens niet meer antwoorden . Wat is er fout gegaan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2019 om 16:44
In Ruurlo staat het Carel Willink museum, het kasteel Ruurlo. En er is nu in het centrum in een nieuwe galerie, De Smidse, een tentoonstelling van schilders en beeldhouwers, die door Mathilde geïnspireerd zijn. Bovendien heeft een modehuis Feng Long etalages, en in de dorpskerk zijn ook nog een paar schilderijen te zien. In de Oranjerie, op het kasteenterrein, kun je lekker koffiedrinken en eten, je kunt er ook trouwen, maar daar had ik vandaag geen zin in. De getoonde creaties zijn niet zomaar jurken en mantels, het zijn hele sprookjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns