Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zomer

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2019 om 10:47
Wij hebben ook een poes rondlopen...
Helaas nog maar 1 van de eerst 5 nog over...
Ze heeft der eigen plekkie in de schuur als we niet thuis zijn...
Hier kan ze met haar bandje binnen en staat altijd een grote bak eten en ruim voldoende water...
Als we eens een kort weekendje weg zijn dan komt er niemand kijken...
Maar als we met vakantie gaan voor langere tijd gaat schoonzus eens in de zoveel dagen eens lekker een nachtje bij onze kat kroelen...
Het is dat zus zo lief is om het te doen anders zouden we ook niet zomaar langer weggaan het is ten slotte onze keuze geweest om het beestje te willen...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2019 om 23:04
Het hebben van huisdieren geeft verantwoordelijkheid. Juist wat vakanties betreft moet je je vooraf goed realiseren wat je ermee doet. Wij namen onze konijnen mee naar een vakantiehuisje en zorgden dat het leven voor hun gewoon door ging in hun eigen stijl.

Vanavond was het een heerlijke avond om buiten te zitten bij schemer. In de zomer vliegen hier vleermuizen boven mijn tuin. Elke avond een uurlang scheren ze met een noodgang cirkels en maken allerlei capriolen. Er was er eentje die een duikvlucht nam tot een meter van me vandaan en weg was hij weer.

Genoten!       
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2019 om 08:26
Oh ja die zijn altijd heerlijk om te zien wij hebben er ook rondvliegen en bij mijn schoonouders ook...
Vind het prachtig om te zien hoe ze voorbij schieten...
Kan me helemaal voorstellen dat je heerlijk hebt zitten genieten...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2019 om 08:56
Moet je eens gaan badmintonnen in de schemer, dan kun je nog wat beleven LOL
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2019 om 12:11
Ik zie het al voor me. Die beestjes zijn zo flitsend!

Echte zomerse bezigheid vandaag: oogsten en invriezen. Vanochtend heb ik de andijvie en tomatensaus voor de diepvries bewerkt. Vanmiddag staat er een rode kool op het programma.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns