Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pakje Elfia

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pakje Elfia
    Posted: 03 Augustus 2019 om 22:52
Na een tijdje afwezig te zijn geweest door geen inspiratie meer,heb ik toch maar weer eens de pennen opgepakt.. Ben nu bezig met het breien van een paar sokken voor schoonzoon.
Ook heb ik een nieuwe baan gevonden voor 3 halve dagen in de week.
Én ik heb voor de eerste keer een pakje helemaal zelf ontwerpen en gemaakt.

Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2019 om 08:12
Heel mooi en speciaal ,suxes met je nieuwe job
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2019 om 19:55
Wauw, dat pakje ziet er creatief uit. Heb je het voor een speciale gelegenheid gemaakt? In de rusttijd die je hier niet op het forum geweest bent, ben je wel wat ondeugender geworden. LOL

Natuurlijk veel plezier in je nieuwe baan. 
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2019 om 20:16
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Wauw, dat pakje ziet er creatief uit. Heb je het voor een speciale gelegenheid gemaakt? In de rusttijd die je hier niet op het forum geweest bent, ben je wel wat ondeugender geworden. LOL

Natuurlijk veel plezier in je nieuwe baan. 




Dat pakje is gemaakt voor elfia Arcen in september.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2019 om 20:45
Bedankt voor de uitleg! Eigenlijk ben ik wel benieuwd wie of wat je uitbeeldt. Zit er een speciaal sprookje achter of zoiets?
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2019 om 20:52
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Bedankt voor de uitleg! Eigenlijk ben ik wel benieuwd wie of wat je uitbeeldt. Zit er een speciaal sprookje achter of zoiets?

Geen speciaal sprookje, gewoon een herfst elfje maar dan zonder vleugeltjes
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2019 om 08:36
Wauw ook deze is weer goed gelukt hoor...
En iedereen heeft wel eens een dipje met haken/breien of andere hobby dingen...
Komt wel weer goed heb vorig jaar een dipje gekend van een paar weken maar de motor draait nu weer op volle toeren...
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2019 om 10:10
heel mooi! knap gedaan!Thumbs Up
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2019 om 11:54
Wat ontzettend leuk gemaakt!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2019 om 13:13
Daar ben ik al weer... Embarrassed

Wat voor materialen heb je gebruikt voor alle franjes en "fladder-achtige" delen? In het verleden heb ik wel eens met een soort suedine gewerkt: kunst-suede op polyester. Dat rafelt niet en is daarom goed te gebruiken voor franjes. De blaadjes aan het rokje lijken me niet gevoerd want dat hangt niet zo mooi.  
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2019 om 14:17
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Daar ben ik al weer... Embarrassed

Wat voor materialen heb je gebruikt voor alle franjes en "fladder-achtige" delen? In het verleden heb ik wel eens met een soort suedine gewerkt: kunst-suede op polyester. Dat rafelt niet en is daarom goed te gebruiken voor franjes. De blaadjes aan het rokje lijken me niet gevoerd want dat hangt niet zo mooi.  

Ik heb hier gewone katoen voor gebruikt. Het hoeft voor mij deze keer niet zo heel erg netjes te zijn. Daarom is het ook niet gevoerd.
Het is een wikkelrokje met een los hesje erbij
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2019 om 19:16
Leuk creatief pakje. Ik hoop dat je dat je een gezellige dag nebt in Arcen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2019 om 10:19
Zulke elfjes zie ik nou nooit bij ons in het bos LOL
Ik zie pofmouwtjes, een middenbies op het shirt, een wikkelrok in herfstkleuren en een oplichtende staf. Bloemenkrans met vlinders.
En natuurlijk een tas. Nou geweldig.
 
Wat fijn ook dat je weer kriebels en inspiratie en zin had om iets te maken. Ik wens je mooie dagen op Elfia.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2019 om 11:28
heel creatief bedacht (kleuren) en gemaakt en zelfs aan vallende bladeren gedacht.
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2019 om 12:18
fleurig
groetjes Loes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns