Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goed nieuws (denk ik toch)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: goed nieuws (denk ik toch)
    Posted: 29 Augustus 2019 om 23:57
Een paar weken geleden was ik bij een kennis van ons. Hij was net verhuisd en vroeg om eens langs te komen. (woonde vroeger ongeveer 29 kilometer van hier) 
Nu woont hij ook hier in de gemeente.
Ik zag daar bij hem in de berg multiplexplaten en massieve houten planken liggen. 
Hij vroeg of ik daar iets kon mee doen. 
Ik zei geweldig, ja, daar ligt wel wat tussen wat ik zou kunnen gebruiken, wil ik ben mijn hout-atelierke wat aan het veranderen. Kastjes bijmaken en een nieuwe werkbank maken. 
Ik moest dan de maten opgeven van de platen voor de kastjes en de werkbank. Een buurman die een heuse altenbergzaagmachine heeft, die zou dan de platen voor mij op maat zagen. De kennis zal die dan met zijn aanhangwagen brengen. 
Hout moet metdertijd toch naar het containerpark verhuizen. (wegens toekomend plaatsgebrek). 
Straks (vrijdag 30 08 2019) komt over alles nog eens te overlopen. 
Dus ...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2019 om 12:56
Da's mooi voor u
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2019 om 14:40
Dat is zeker leuk klusnieuws. Van mooie massieve planken kan je zoveel maken.

Succes!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2019 om 14:52
Suxes met het klussen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2019 om 18:45

Hmm doe mij ook zo'n kennis

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2019 om 10:21
@ Lao-tse, Ja, dat is waar. 
@ Kamilla en pareltje ; Dank u
Nu nog afwachten wat het gaat worden. De plannen zijn overlopen en van zodra die kan, komt het hout naar mij toe. Dus nog eventjes afwachten. 
Hoop doet leven zullen we maar denken eh?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2019 om 13:16
Inderdaad, ik heb mijn oog op wat pallets/hout laten vallen op een bouwplaats - zaterdag even kijken wat we mogen hebben.
De composthoop moet op de schop Wacko
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2019 om 17:32
Als je je ogen de kost geeft ligt er genoeg bruikbaars langs de weg .

Laatst stond er nog een doos met anti worteldoek ,gratis mee te nemen .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns