Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vreemd

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2019 om 10:21
Ik ben zo'n deurenrammelaar in het zwembad, omdat je daar niet goed kan zien welke deur dichtzit - want de grendel en bijbehorende rode
vlakje zit op kniehoogte. Ik roep wel sorry, maar ja . . .
En die rode vlakjes, mwah in een zwembad met al die waterdamp en al dat chloor, die zijn al lang niet rood meer. Gelukkig zwemt Magtelt niet LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 20:23
In onze bios is zo'n handdroogautomaat, die ze droog waait. Heel onhygiënisch, ik droog ze altijd aan een zakdoek, die ik in mijn jaszak heb en thuis in de wasmand gooi.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 19:53
Zou het helpen direct bij binnenkomen te beginnen met door te trekken .

Ik vind dit gewoon frisser en doe dat altijd ,ik pak ook altijd ,als ze er zijn, een papieren handdoekje uit de houder mee naar binnen om de bril te reinigen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 18:37
Ik neem altijd die het verste van de deur. Maar ik heb ooit op een camping een trauma opgelopen. In Zeeland. Daar waren de dameswc's in een houten gebouwtje en de afstand van deur (houten deur met haakje) was iets van 4 stappen. Je kon wel een schijfje met Bezet of Vrij omdraaien, maar de eerste keer dat ik plaats had genomen, rukte een "dame" het haakje kapot. En daar zit je dan. Bij de douches had je hetzelfde probleem. Ik stond voortaan wacht voor mijn dochter en zij voor mij. Ik heb maar één keer moeten roepen: Daar zit een kind in, ben je pedofiel ofzo? tegen iemand die dwars door me heen wilde lopen. Iedereen keek. Mijn dochter klampte zich aan de deurkruk vast en riep dan: Daar zit mijn mamma.

Inmiddels is het daar vast gemoderniseerd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 15:23
Het gebeurt mij niet steevast, maar inderdaad wel af en toe dat iemand stevig staat te rammelen aan mijn deur terwijl andere hokjes leeg zijn. Of het vlakje op rood staat of dat er "bezet" op staat, maakt allemaal niet uit. Waarschijnlijk zijn het mensen die zeer honkvast zijn en consequent altijd dezelfde deur willen nemen. Wie weet wordt er door zulke dames/wijven op andere fora gemopperd over het feit dat er zomaar iemand HUN WC inpikt. 

Goeie stunt, Francis! LOL  

Mijn reden om zo ver mogelijk van de deur af een WC te zoeken, is dat ik meende dat mensen met hoge nood de eerste de beste deur binnen vluchten. Hierdoor zouden de eerste gelegenheden vaker gebruikt zijn dan de achterste. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 11:01
Tja, misschien zijn ze door de film bang geworden en willen vlakbij een ander mens zijn. Maar dat idee van Francis is een goeie, dat ga ik volgende keer doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Online
Points: 12070
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 10:21

Ik denk dat die mensen een klank en geurspel bijhebben en daar willen ze de hele ruimte heel discreet mee vullen. Als ge dat direct de eerste deur bij het binnenkomen al doet, klinkt en ruikt het toch al veel harder dan in het laatste hokje.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 09:04
Tip voor volgende keer: Neem eens de deur daar net voor, doe die dicht, en blijf gewoon staan. En als die dan komt rammelen met de deur, kun je die METEEN openen en vragen:WAT MOET DAT? Dan moet je eens op die reactie letten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2019 om 07:57
Ik ga al jaren naar de bioscoop op middagen. Dan zijn de toiletten net schoon gespoten en staan alle deuren open. Ik kies dan in een verre hoek een hokje uit, sluit de deur en hang mijn tasje aan de deurknop, omdat de jassen en tassenhaken veel te hoog aan de deur zitten. Steevast komt er dan een wijf, ik noem haar geen dame, binnen, die alle open deuren negeert en aan de dichte deur gaat rukken. Tasje glijdt op de grond, die gelukkig net ontsmet is. Waarom doen mensen dat? Als ik weer buiten sta, zeg ik dan altijd keihard tegen Ton, dat er weer een gek aan mijn deur stond te hannesen, hopend dat ze het hoort.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns