Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lachen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lachen
    Posted: 01 Oktober 2019 om 11:36
Je kunt er maar beter om lachen. Ton wordt eind van dit jaar 75 en heeft in de lente het verlengen van zijn rijbewijs (geldig tot januari 2020) vast in werking gesteld, vanwege de lange wachttijden. Hij is inmiddels goedgekeurd, en 9 september zou hij te horen krijgen of hij het kan ophalen of nog eens gekeurd moet worden. Afijn, twee keer geprobeerd te bellen en na verloop van tijd opgehangen. Nu viel er een brief in de bus over zijn rijbewijs. Ik zei nog Eindelijk. Maar het is een mededeling dat hij eind van het jaar 75 wordt (nee echt???) en beter snel kan zijn om zijn rijbewijs te laten verlengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2019 om 12:46
toch lief dat ze met jullie mee denken 
hahaha
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2019 om 14:04
Inderdaad is het beter om te lachen dan te huilen. Misschien hebben we een te hoge pet op van onze elektronica die door mensen geprogrammeerd is.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2019 om 10:57

Tsja dat zal wel weer bellen worden . . .

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2019 om 19:02
Ik ben benieuwd wat ze nu bedoelen met goedgekeurd .

Goed is toch goed .?

Mijn rijbewijs is geldig tot ik ruim 78 ben ,dat is me ook een raadsel ,maar het staat er toch echt op .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2019 om 08:48
De keuringsarts kon niets ongewoons of gevaarlijks vinden en heeft dat doorgegeven per computer. Maar ik hoorde al van kennissen, dat de arts van het CBR misschien iets aan te merken heeft op medicijngebruik en mensen dan zelf wil keuren. Ton slikt de gebruikelijke sh*t, die ik tijdelijk weiger te slikken, Metformine, Cholesterolpillen, Bloeddrukpillen en Maagzuurremmers. Hij heeft geen last van bijwerkingen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2019 om 15:36
Heeft hij ook op verzenden geklikt?
.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2019 om 15:47
Bep,hoe kom je er op .

De tranen lopen over mijn wangen .


Ik hoop voor Ton van wel ,anders kan hij wachten tot hij een ons weegt .

Ik geloof dat ik ergens gelezen heb ,dat je vanwege de achterstand straks met een verlopen rijbewijs mag rijden ,als je maar kan bewijzen dat je een keuring aangevraagd heb .

Er stond in de krant eens een verhaal van een verslaggever wiens pasfoto geweigerd was omdat de foto niet recent was . Hij had hem net laten maken

Ze zijn daar erg streng op tegenwoordig .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2019 om 17:46
Je mag niet lachen, je moet je bril af, tenzij die volkomen doorzichtig is, en je mag dus geen drie dagen ouder zijn dan de foto. Nou, als dat alle eisen zijn...

Ton heeft een mail gekregen, dat ze nog steeds achterstand hebben en te weinig artsen om de keuringsarts op de vingers te tikken. Maar hij kan er op rekenen dat hij 14 dagen na het verlopen van zijn rijbewijs een nieuw krijgt. Dan is hij al een paar weken 75.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 10:34
Ik heb mijn bril op de pasfoto op hoor. De glazen mogen niet spiegelen. Als je bij een fotograaf de foto laat maken heb je dat probleem niet. Wel als je in zo'n automaatkastje gaat laten maken. Mijn pasfoto was net nieuw, nu heb ik een andere bril dus.... Is mijn rijbewijs nu ongeldig?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 11:06
Ook bij de echte fotograaf mocht ik vorig jaar mijn bril niet ophouden. Mijn haar moest helemaal weg uit mijn gezicht, strak achter mijn oren. Het is werkelijk "geen gezicht" en ik geneer me als ik mijn rijbewijs ergens moet laten zien om me te legitimeren. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 11:22
Ook dit is echt heel herkenbaar mocht mijn bril ook niet op houden...
Het montuur zat schijnbaar te dicht op mijn ogen waardoor hij af moest...
Maar tegenwoordig kijkt iedereen bijna crimineel op de foto van Id of rijbewijs...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 11:58
De fotograaf had bij mij iets anders bedacht .

Een zonder bril voor mijn rijbewijs ,waar je niet op te herkennen bent .
Inderdaad met haar strak naar achteren en de andere toonbaarder .

Hij gaf zelfs garantie ,mocht hij afgekeurd worden dan gratis een nieuwe .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 16:01
Laatst liet een vriendin me een pasfoto zien, ik zag een onbekend stuk chagrijn. Wie is dat, vroeg ik, zij lachen, ze was het zelf. Zonder bril, haar uit het gezicht. Als ik me moet legitimeren, bied ik altijd aan om ernstig te kijken, maar als het antwoord dan Ja is, kan ik niet ophouden met lachen. En dan moet de man of vrouw achter de balie ook lachen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 16:30
Als ze tig keer gekeken hebben ,vraag ik altijd of ik me bril even af moet zetten en een kam door mijn haar moet halen .

Ik heb geen idee wie dat verzonnen heeft .Een ander kapsel en het klopt al niet meer .

Gisteren was er op de tv een gezondheids programma met vasten .De man die er aan mee gedaan had was behoorlijk smaller in zijn gezicht geworden .
Ik geloof dat hij een identietijds kaart ,of iets anders had ,met gezichts herkenning en daar had hij al problemen mee gehad als ik het goed begrepen had .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 17:01
Soms zijn acteurs in films onherkenbaar. Als ze dan lopen te jammeren, dat ze nooit meer naar de supermarkt kunnen zonder herkend te worden, denk ik: Vraag maar eens aan de deskundigen van de make-up-afdeling hoe je je kunt veranderen. Iets in de wangen om ze iets boller te maken helpt al. Of vooruitstekende tanden. Je huurt iemand in zo'n vermomming om een pakje af te leveren, laat hem binnen, tovert jezelf om, en geen paperazzo zal je herkennen als je zo naar buiten komt en naar je supermarkt rijdt. De stand-in stapt gewoon in zijn auto en rijdt weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2019 om 11:02
Lachen (of juist niet?)

Ga ik op de weegschaal staan.
Schiet er een scheut van vreugde én verbazing door mij heen!
Ruim 2 kilo afgevallen in twee dagen!!!  wowwww

Tot ik in de gaten krijg dat ik met één hand op de wastafel leun. Evil Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2019 om 11:55
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Tot ik in de gaten krijg dat ik met één hand op de wastafel leun. Evil Smile 

Blijf lachen!!! Want hier doemt een goeie oefening op. Zet een stevige (!) stoel neer en duw jezelf terwijl je op de weegschaal staat, omhoog totdat je "een ons weegt". Niet op de wastafel gaan leunen! Goed voor je armspieren.    
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2019 om 17:56
Lao-tse, wat een giller! Wel een goed idee om mezelf op die manier na de kerstdagen te wegen, haha, ik houd het in gedachten.

Beter dan al het gedoe met het CBR rondom de keuring, Magtelt. Mijn schoonmoeder was ruim op tijd begonnen met de aanvraag (iets van 4,5 maand voordat het verliep), werd goedgekeurd, gebruikt geen medicatie of zo, maar … het rijbewijs liet maar op zich wachten. Op een gegeven moment was het al verlopen, toen heeft ze gebeld, maar er kon niets aan worden gedaan om het te bespoedigen. Inmiddels heeft ze het wel binnen, maar toch wel heel vervelend als je ervan afhankelijk bent en je rijbewijs gewoon nodig hebt. Ik begrijp niet waarom het bij iemand die door de arts is goedgekeurd en die verder geen medicijnen of zo gebruikt, dan nog zo lang moet duren. Als ze zulke 'gevallen' nu eens gelijk zouden afhandelen en de andere, waar twijfel bij is of ze bijv. ook nog door een andere arts moeten worden gekeurd, dan daarna afhandelen, kunnen ze volgens mij de achterstand wel sneller inlopen, maar ja... wie zijn wij?
Is het nu inmiddels opgelost?

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2019 om 18:15
Er is nu besloten dat je nog een jaar met een verlopen rijbewijs mag rijden .
Maar degene die dat mogen krijgen bericht ,dat kost weer tijd ,die ze volgens mij beter kunnen besteden .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns