Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppenkleren

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poppenkleren
    Posted: 18 Oktober 2019 om 15:42
Ik heb weer drie grote Nancy poppen en 4 babypopjes naar nldutchy gestuurd voor de verkoop voor Kika en Pink Ribbon. De foto's staan op facebook. Als je in de zoekfunctie Magtelt intoetst, krijg je een klein lijstje van die foutgespelde naam, waaronder de mijne. Wie kans ziet om één of meer foto's naar het forum over te hevelen, krijgt mijn felicitaties en dank.

Het was al een hele toer om ze van het minischijfje uit de camera op de laptop te krijgen en dan ook nog terug te vinden en in een directory te stoppen. En dan om ze op facebook te zetten. En dat voor een genezende grieppatiënt, foei wat ben ik moei. Ik ben precies 14 dagen ziek geweest, wel kookte en waste ik gewoon, maar verder deed ik weinig behalve lezen. De boeken der kleine zielen van Couperus staat terug in de kast, ik ben nu in De klop op de deur bezig, ook zo'n pil. Maar ik ben erg goed in het overslaan van niet-boeiende passages.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 16:03
Foto's staan bij creaties Magtelt.
Voorspoedig herstel gewenst
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2019 om 00:03
Beterschap en succes met de dikke lees-pil.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2019 om 09:54
Word gauw beter en wat een goed werk heb je gedaan👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2019 om 19:39
Ik was blij, dat ik die kleertjes af kon maken, ik voel me zo'n slapjanus. Meer dan 2 weken ziek en nog tot weinig in staat. Ik heb ooit de Aziatische griep gehad en later de Hongkong griep, toen ik jong was. Daarna nog één keer een echte griep, verder alleen verkoudheden. Nooit langer dan 4 dagen, en dan kon ik alles weer. Het zal de leeftijd wel weer zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns