Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hebben jullie dat ook

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2019 om 13:09
Waarom zou je ontspanning en hobby alleen als sluitpost van de activiteiten mogen beschouwen? Door zogenaamde belangrijkere dingen voorrang te geven, schieten de breiklussen er bij in. Jammer toch?! Juist met lijstjes kan je alle dingen die belangrijk voor jou zijn, netjes inplannen. Dan nog de discipline je er ook aan te houden... Wink
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2019 om 16:35
Als ik geen zin in handwerken heb ,dan ga ik lezen .

Strijkwerk is er ook altijd wel ,al doe ik maar 1 of 2 overhemden .
En dan zijn er altijd nog handwasjes .

Op het ogenblik heb ik een wonderlamp (staande vloerlamp). Die doe je 'avonds uit en de volgende dag doet hij het niet meer .

Ik sta net aan het andere eind van de kamer en ineens begint hij te branden .

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2019 om 01:20


Ik ga u MagicMutti noemen.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2019 om 09:15
@ Mutti, Klein vraagske, staat het ballonnetje misschien los? Dan kan het ook wel eens voorkomen dat de lamp niet meteen aangaat. 

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2019 om 09:41
Nee ,het is een lamp zonder ballonnetje ,maar met zo' staafje . Ik geloof dat dat een ledlamp is .

Hij ging het op het laatst meer niet dan wel doen ,eerst was het wel grappig, zo van doet hij het of doet hij het niet ,en op welke afstand moet ik gaan staan ,maar het werd tenslotte meer een ergernis .

De lamp is inmiddels weg en mijn man heeft bij de kringloop een prachtige als nieuwe staande lamp met dimmer gekocht ,voor 7 euro 50 .


.Ergernis opgelost .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2019 om 11:05
LOLThumbs Up
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2019 om 11:28
Ge ziet, voor alles is er een oplossing, maar je moet ze wel willen vinden (die oplossing eh)

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2020 om 09:11
Ik heb het ook eens gehad. Ik denk dat het toen tweeduizend en twee, of tweeduizend en drie was. Ik had enkele bollen breigaren en was begonnen met een muts te breien. 
Steeds op dezelfde plaats ging het fout. Steeds de verkeerde kleur genomen. Gelukkig waren het maar restjes breigarens. 
Nadat ik toen voor de zesde keer opnieuw was begonnen en het toen WEER mis ging, heb ik toen een drastische maatregel getroffen. 
Gewoon die twee bolletje breigaren in de vuilnisbak gekieperd. Nadien geen problemen meer gehad. Precies of dat MOEST fout gaan met dat breigaren. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns