Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zere vingers na te veel breien

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2020 om 12:40
Dat is een indrukwekkende detailfoto van jou, Annita! Grapje. Heel veel beterschap gewenst. Wat een nare bijkomstigheid.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2020 om 14:59
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Tsjonge wat een ongeluk. Mocht je de kleur zelf kiezen en heb je bijpassende nagellak ? Beterschap en rustig aan doen.


Ja mocht de kleur zelf kiezen, maar heb nu weer ander gips. Het zat niet goed Heb deze keer maar zwart gekozen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2020 om 21:47
Originally posted by Annita Annita wrote:

Dank je wel Petra. Ben vanmiddag teruggeweest naar het ZiekenHuis voor nieuw gips en heb te horen gekregen dat er 10 weken voor staat
Ben dus voorlopig wel even zoet en moet roeien met de riemen die ik heb


pfff dat is lang . Hopelijk heb je niet al teveel pijn op dit moment. Heel veel sterkte
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2020 om 16:37
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Dat is een indrukwekkende detailfoto van jou, Annita! Grapje. Heel veel beterschap gewenst. Wat een nare bijkomstigheid.


Dank je wel Kamilla. 10 weken gips is ook niet niks Kan mijn been ook niet buigen en mag er absoluut niet op staan. Daarbij kan ik bijna niet op krukken lopen vanwege mijn nieuwe schouderprothese. De rest mag je zelf invullen......
Af en toe even klagen
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2020 om 15:30
Oh Annita, ik zie dit net. Wat heftig! Lijkt me vreselijk onhandig met allerlei dingen die je normaal doet zonder erover na te denken... En tien weken, pfff... Eén positief puntje: het is nu gelukkig niet al te warm, met +30 graden is het volgens mij helemáál niet te doen, maar dit is al erg genoeg. Veel sterkte ermee, en ook met je schouder!
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2020 om 16:12
Dank je wel Handwerjuffie. Het is een hele zit. Heb ook nog niet zo lang een nieuwe schouderprothese dus kan niet of nauwelijks op krukken lopen. Lig de hele dag in bed. Was nog steeds aan het revalideren voor mijn schouder, moest nog t/m april. Als nu alles meezit, mag ik over 10 weken uit het gips. Daarna nog een poosje met een brace en een half jaar revalideren. Het is een hele akelige breuk in mijn knie en het is het fundament van mijn lichaam. Het is nog de vraag of het ooit nog goed komt.Mag er dus absoluut niet op staan. Ben ook alvast maar aan mijn Kerstsokken begonnen, misschien zijn ze dan rond de Kerst klaar! We moeten de moed er maar in houden. Gelukkig kan ik weer voorzichtig aan breien met die nieuwe schouder.

Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2020 om 16:27
Hopelijk heb je ook nog andere hobby's, want je schouder moet/kun je dus niet te lang belasten. Ik ben afgelopen jaar in juli geopereerd in mijn buik en mocht zes tot acht weken geen zwaar werk verrichten, dus ik had me voorgenomen om dan maar lekker te gaan haken en breien. De operatie heeft er zó ingehakt, dat ik niet eens zin/puf had om te handwerken ... Heb vlak na de operatie wel heel veel liggen slapen (zal wel door de morfine zijn gekomen), en verder wat tv gekeken, gelezen, gepuzzeld... maar de dagen duurden mij toen al lang, dus ik kan me voorstellen dat het voor jou helemáál ellendig is. Doe kalm aan, zodat je de schouder niet gaat overbelasten, dan ben je nog verder van huis. Ze zien er wel leuk uit trouwens, die Kerstsokken! En … als het niet lukt om ze met Kerst klaar te hebben, dan maar gewoon later, geen man overboord als je ze volgend jaar in januari of februari pas af hebt toch?
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2020 om 17:50
Nee hoor, ik doe rustig aan. Ben zuinig op mijn schouder. Ik ben nu al blij met wat ik bereikt hebt en een beetje kan breien. Maak ook geen haast hoor met die Kerstsokken Het zijn toch "foute" kerstsokken, haha.... Heb ook mijn hondje nog thuis die wel voor de nodige afleiding zorgt. Verder heb ik nog 3 pubers thuis en een man, dus er is geregeld iemand over de vloer. Wat dat betreft wel afleiding genoeg. Alléén dat op je rug liggen valt zo tegen. Ben een buikslaper. En op mijn rechterzij gaat niet vanwege mijn schouder, daarbij is dat been loodzwaar dus kan me nieteens omdraaien.    Afijn, genoeg gejammerd, we gaan ere gewoon het beste van maken. Fijne avond nog!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns