Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vanalles.

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2020 om 18:23
Beetje laat misschien maar dat vest en die pop vind ik echt knap gemaakt!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2020 om 20:40
Lidwina, toen ik paas oma werd van een meisje droeg ik een roze strik in m'nhaar en zag hoe goed dat roze me staat. Toen nam ik me voorzichtig voor eens een roze vest te breien en nu in jouw werk, vind ik het vest van mijn 'dromen' Smile
en bij de geboorte van dat kleine meisje nam ik me voor zo spoedig mogelijk een meisjes-versie te maken van de pop die ik voor mijn kleinzoon (haar broertje) maakte maar nu ik hier kijk, zag ik onder dat prefecte vest de voor mij perfecte pop staan Smile

vertel me er alles over alsjeblieft van welk patroon, welk materiaal, moeilijkheidsgraad, lol, alles! alles wil ik ervan weten en misschien durf ik eraan te beginnen met in mijn achterhoofd dat ik het vast minder mooi maak dan jij deed maar heel acceptabel omdat ik ik ben Big smile

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14041
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2020 om 21:05
Dank je wel Carolina. Op het moment heb ik even geen tijd, maar ik kom terug op je vragen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2020 om 23:10
oh wat heb je leuke en mooie dingen gemaakt
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2020 om 22:42
Oooh, weer zo'n prachtig vest Lidwina Ik moet altijd zo zoeken naar echt leuke patronen. Eerst straks maar aan dat gaatjesvest beginnen, boek is onderweg
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 13:54
Prachtig vest. Als dit weervoorbij is en we de normale temperaturen krijgen, zul je het veel dragen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns